Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:58:37 GMT

حکم سنگین منصوریان علیه نفت تهران

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۸۲۶۵

حکم سنگین منصوریان علیه نفت تهران

علیرضا منصوریان ؛ سرمربی سابق نفت با گرفتن حکم علیه تیم سابقش ، به مدیران این باشگاه قبل از بازی بزرگشان با استقلال ، شوک سنگینی وارد کرد.

به گزارش “ ورزش سه “ علیرضا منصوریان ؛ سرمربی سابق نفت تهران در لیگ چهاردهم و پانزدهم با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ، خواستار دریافت طلب خود از این باشگاه شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین منظور کمیته مربوطه با بررسی مدارک ارائه شده، باشگاه نفت را به پرداخت مبلغ ۱۰/۵۱۳/۷۳۴/۰۰۰ ریال بابت قرارداد و مبلغ ۲۱۰/۲۷۴/۶۸۰ ریال بابت هزینه رسیدگی در حق علیرضا منصوریان ، محکوم کرد .


پیش از این علی دایی و علی کریمی با دریافت حکم‌ از کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ، باشگاه نفت را محکوم کرده بودند و حالا علیرضا منصوریان هم علیه باشگاه سابق خود ، حکم رسمی گرفته است .

نفت تهران استقلال تهران علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در حال حاضر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، در شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و پس از آن برنامه این تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

ویسی که در اسفندماه با قراردادی یک سال و نیمه به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر به صحبت درباره فصل آینده نشد و در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: من دیروز در جلسه هیئت مدیره بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند‌. الان این ۶ بازی از زن و بچه و خانواده من مهم‌تر هستند و فقط به این فکر می‌کنم و به آینده فکر نمی‌کنم. شاید من سکته کردم و مردم. الان کارمان سخت است و هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم. این ۶ بازی حیات ماست. یک بیمار در آمبولانس است و باید آن را به بیمارستان برسانیم. فعلا تیم را نگه داریم و بعد من با تمام وجود در خدمت تیم هستم.

او همچنین در واکنش به اینکه آیا در صورت ادامه همکاری با تشکیل کمیته فنی موافق خواهد بود، عنوان کرد: هیچ جای دنیا کمیته فنی وجود ندارد. شاید مشاور مدیرعامل و مشاور ورزشی و روانشناس باشد، اما کمیته فنی معنی ندارد. چهار نفر بیایند که چهار ایده دارند و من ایده دیگری دارم. من ۵۰ ساله هستم و یک ۷۰ ساله یا ۴۰ بالای سر من باشد‌ و اتفاقاتی یا را تفکرات خودش رقم بزند. یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و برنامه می‌دهند و همديگر را تایید می‌کنیم، یا می‌گویند برو پی کارت. کمیته فنی هیچ کجای دنیا نیست.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!