Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@21:15:50 GMT

استقبال رسمی از روحانی در کاخ ریاست‌جمهوری ترکمنستان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۸۴۳۶

استقبال رسمی از روحانی در کاخ ریاست‌جمهوری ترکمنستان

  فرارو- رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در کاخ ریاست جمهوری ترکمنستان به طور رسمی از سوی همتای ترکمنستانی خود مورد استقبال قرار گرفت.   حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و قربا‌ن‌قلی بردی محمدف پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور از یگان تشریفات سان دیدند و سپس هیات‌های عالی رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از مراسم استقبال رسمی، مذاکرات دوجانبه روسای جمهوری ایران و ترکمنستان و هیات‌های عالیرتبه دو کشور آغاز شد.

در حاشیه مذاکرات روسای جمهوری و سپس هیات‌های عالیرتبه ایران و ترکمنستان، چندین سند همکاری نیز به امضای مقام‌های دو کشور می‌رسد.

نشست مشترک تجار بخش خصوصی ایران و ترکمنستان نیز با هدف جستجوی راه‌های توسعه و تحکیم همکاری‌های مشترک اقتصادی، عصر امروز در عشق آباد برگزار می‌شود.

روحانی روز چهارشنبه نیز برای زیارت آرامگاه صحابه پیامبر اسلام (ص)، بازدید از قدمگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و همچنین آرامگاه تنی چند از شاگردان اهل بیت (ع) و مفاخر ایرانی، سفری کوتاه به شهر تاریخی مرو خواهد داشت.

رئیس جمهور عصر چهارشنبه و در دومین مرحله از سفر به دو کشور همسایه، به دعوت رسمی الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود از مرو عازم باکو می‌شود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • توافق ایران و ترکمنستان برای سفر رئیسی به عشق آباد
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • جو لیبرمن درگذشت
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!