Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نقشی كه شهرام حقیقت‌دوست بازی كرد از ابتدا نقش حامد بهداد بود چون هر دوی آنها در سریال قبلی قاسم جعفری یعنی همسفر بازی كرده بودند اما به خاطر نوع چهره و تركیب با بقیه بازیگران، در دقیقه 90 حامد بهداد كنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "خط قرمز" در سبک درام و اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم جعفری و نویسندگی شعله شریعتی اولین بار از دی ماه سال ۱۳۸۰ تا تیر ماه ۱۳۸۱ به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه از تلویزیون پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال قاسم جعفری برای دومین بار در خرداد و تیر سال ۱۳۸۳ به شکل روزانه از شبکه سه سیما پخش شد. همچنین شبکه آی فیلم و شبکه‌های استانی نیز بارها به بازپخش آن اقدام کرده‌اند.

شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی، ایمان اشراقی، علی منصوری، شهرام عبدلی، رضا امامی، اردلان آذربهرام، علی جاویدفر، مهسا کرامتی، ساناز کیهان، فریده دریامج از بازیگرانی بودند که در "خط قرمز" ایفای نقش کردند.

خط قرمز، داستان چند دانش آموز دبیرستانی حدوداً بیست ساله است که هر یک برای رهایی از مشکلات زندگیشان، از خانه فرار کرده، دور هم جمع می‌شوند و با هدف سفر به سوی آرمان‌ها و خواسته‌های خود پا به راهی با مقصد نامعلوم می‌گذارند و در این سفر با حوادث ناگواری روبه رو می شوند.

"خط قرمز" در زمان خود سر و صدای زیادی به پا كرد و بسیاری از كلیشه‌های رایج آن روزها را شکست و سریال محبوب مخاطبان شد. این سریال حرف نسل سوم بود؛ نسلی كه آن دوره فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و قاسم جعفری درست دست روی نقطه‌ای گذاشته بود كه سال‌ها كسی سراغش نرفته بود.

یکی از نقاط قوت "خط قرمز" بازی خوب شهرام حقیقت دوست و شهرام عبدلی بود. بازی هایی که نسبت به بازیگران دیگر بهتر به چشم مخاطب آمد و باعث شد اصغر فرهادی از شهرام حقیقت دوست برای بازی در سریال "داستان یک شهر 2" دعوت کند.

 قاسم جعفری برای سریال "خط قرمز" مدت ها در تئاتر به دنبال بازیگران ناشناخته بود. در یکی از این رفت و آمدها به تئاتر از برخی بازیگران منتخب عکس هایی می گیرد. امیرجعفری یکی از افرادی بود که از او عکس گرفته شد اما به دلیل قد بلندش برای بازی در خط قرمز انتخاب نشد.

نقشی كه شهرام حقیقت‌دوست بازی كرد از ابتدا نقش حامد بهداد بود چون هر دوی آنها در سریال قبلی قاسم جعفری یعنی "همسفر" بازی كرده بودند اما به خاطر نوع چهره و تركیب با بقیه بازیگران، در دقیقه 90 حامد بهداد كنار گذاشته و شهرام حقیقت دوست جایگزین شد، به این دلیل كه حقیقت‌دوست به كاراكتر ناصر نزدیك‌تر است.

تیتراژ پایانی سریال "خط قرمز" با نام "به امید یه هوای تازه تر" با صدای حسین رضائیان یکی دیگر از نقاط قوت این سریال بود که محبوبیت زیادی بین مخاطبان پیدا کرد و بسیاری ترانه و موسیقی خط قرمز را می خواندند. ترانه دوم این سریال نیز با نام "گاهی وقتا با یه رویا" از حسین رضاییان در بین مخاطبان محبوبیت داشت.

"خط قرمز" با گذشت سال ها هنوز هم یکی از سریالهای مطرح و محبوب تلویزیون و مخاطبان است. سریالی که با پرداخت به موضوع زندگی نوجوانان و جوانان ارتباط خوبی با مخاطبان و نوجوان و جوان در آن زمان برقرار کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کرواسی جهت حضور در رقابت‌های فیفا دی ماه مارس به قاهره، پایتخت کشور مصر سفر کرده‌است. کروات‌ها روز گذشته تونس را در ضربات پنالتی شکست دادند و سه‌شنبه نیز به مصاف مصر خواهند رفت.

اعضای تیم ملی کرواسی امروز از اهرام ثلاثه مصر بازدید کردند و در این میان، فوتبال بازی کردن لوکا مودریچ و دیگر ستاره‌های کروات به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است. لوکیتا و یاران پس از بازدید از اهرام، در بیابان جیزه شروع به تمرین گروهی کردند. مودریچ در 38 سالگی کماکان ذوق و شوق پا به توپ شدن، حتی کنار یک جاذبه تاریخی را دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888266

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»
  • تصاویری از شیوه امدادرسانی سپاه در آبگرفتگی‌های سریالی اهواز | فیلم
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • برف بازی در بهار در آذربایجان شرقی