Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@01:33:04 GMT

جهانگیری یک سردخانه صنعتی در شهریار افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۸۵۹۵

به گزارش وانانیوز، 

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در جریان سفر به شهرستان شهریار استان تهران، سردخانه شرکت کشت و صنعت برادران خرقانی در روستای ابراهیم آباد را افتتاح کرد.

این سردخانه به صورت صد درصد دومداره در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و با ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۰ درصد تجهیزات فنی این سردخانه توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

ظرفیت کل این سردخانه ۲۴ هزار تن است که امروز فاز نخست آن با ظرفیت ۱۰ هزار تن افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این واحد صنعتی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاونت اول ریاست جمهوری، محمد حسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان شهریار حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری