Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:15:51 GMT

مسی؛ آلبی سلسته و بازگشت معضل همیشگی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۸۶۷۰

مسی؛ آلبی سلسته و بازگشت معضل همیشگی

لیونل مسی روز گذشته تایید کرد که مشکلی برای بازی امشب مقابل اسپانیا ندارد و این یعنی دیدار دوستانه امشب، جذاب تر و هیجان انگیزتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی امید شماره یک آرژانتینی ها برای دست یافتن به رویای 32 ساله قهرمانی جهان است. برخی معتقدند که مسی زمانی می تواند خود را بالاتر از مارادونا بداند که بتواند تیم کشورش را به قهرمانی جهان هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامپائولی، سرمربی آرژانتین نیز در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که همه برنامه هایش را بر اساس شکل بازی مسی ترتیب داده و تمام سعی خود را کرده تا او در تیم ملی احساس آرامش کند؛ همان آرامشی که در بارسلونا دارد.

 

 

 

 

معضل همیشگی مسی در تیم ملی اما مقایسه کیفیت بازی های او در بارسلونا و آلبی سلسته است. مقایسه ای که نشان می دهد که او در تیم باشگاهی خود سطحی بسیار بالاتر را ارائه داده است.

 

از زمان حضور سامپائولی روی نیمکت آرژانتین، مسی در 6 بازی از 9 بازی برای آلبی سلسته به میدان رفته و تنها در یکی از آنها موفق به گلزنی شده است. در دیدار حساس برابر اکوادور که موفق به ثبت هت تریک شد و کشورش را راهی جام جهانی کرد. در واقع پس از شکست در زمین بولیوی، مسی در تمام بازی های رسمی آرژانتین به میدان رفته است.

 

 

 

 

مسی در تیم ملی متوسط 0.5 گل در هر بازی را به ثبت رسانده در حالی که برای بارسا به طور متوسط 0.86 گل در هر بازی زده است. تفاوتی آشکار که نشان می دهد او در تیم ملی درخشش بارسا را نداشته است. او در حالی از زمان حضور سامپائولی در آرژانتین تنها سه گل زده که در همین مقطع برای بارسا در 43 بازی موفق به زدن 35 گل شده است.

 

مسی حالا بار دیگر چالش بزرگ تیم ملی را مقابل خود می بیند. او این بار ماموریت دارد تا کشورش را قهرمان جهان کند و چه کسی است که نداند، این مهم بدون گلزنی های او ممکن نخواهد شد.

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس