Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تصاویر خبری روز سه شنبه  هفتم فروردین سال ۱۳۹۷ عبارتند از:

تبلیغات ریاست جمهوری مصر در جیزه، غرب قاهره

رقابت های گلف روی دریاچه بایکال، روسیه

مراسم مذهبی برادران ال هوئرتو در کلیسای کوردوبا، اسپانیا

تصویر هوایی از بقایای ساختمان سوخته مرکز خرید کمرورو، سیبری روسیه

کشت گلخانه‌ای در منطقه لیان یونگانگ، چین

تشدید اعتراضات در بارسلونای اسپانیا پس از بازداشت کارلوس پوجدمون در آلمان

یک زن هندی در حال جمع آوری نذورات پرتاب شده به ساحل رود گنگ

کارگاه هنرهای خطاطی و نقاشی چین در موزه آکروپلیس یونان

پدیده عجیب بر فراز آسمان فونیکس در ایالت آریزونا

ادای احترام مردم به جانباختگان حادثه آتش سوزی مرکز خرید کمرورو، سیبری روسیه

کاشت پنبه در شمال غرب چین

بدون شرح!

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری عکس خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!

به گزارش "ورزش سه"، چنگیز مسیب زاده با اشاره به اتفاقات هفته‌های اخیر در برخی مسابقات لیگ دو گفت: با توجه به اتفاقات هفته گذشته  و برخی گل‌هایی که بعضی از تیم‌ها دریافت کردند این دغدغه به شکل جدی وجود دارد که در هفته‌های پایانی اتفاقات غیرفوتبالی باعث تعیین نتایج شده و تلاش برخی از تیم‌ها بی‌فایده بماند.

او ادامه داد: از ابتدای فصل تا الان دنبال هیچ ماجرایی نبوده و نیستیم و فقط خواستار این هستیم که همه چیز بر اساس عدالت پیش برود تا تیمی ضرر نکند اما هر چه کمتر حرف می‌زنیم و واکنش نشان می‌دهیم بیشتر متضرر می‌شویم .من برای صحبت‌هایم به عنوان مستند ،فیلم دارم که مربوط به برخی مسابقات هفته‌های اخیر است.به همین خاطر با فدراسیون فوتبال مکاتبه کردیم و خواستار این شدیم که برای بازی‌های هفته‌های پایانی از ناظر ویژه و داوران مجربی که در لیگ‌های بالاتر سوت می‌زنند استفاده کنند تا زحمات تیم‌هایی که در بالا و پایین جدول برای صعود یا فرار از سقوط  مبارزه می‌کنند بر باد نرود.

مسیب زاده گفت: متاسفانه در لیگ 2 این اتفاقات و حواشی غیرفوتبالی که باعث شده تا نتایج و دسترنج برخی تیم‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد مسبوق به سابقه است و با توجه به اینکه همه نگاه‌ها و توجهات به لیگ برتر و لیگ یک معطوف است  و به لیگ 2 توجه چندانی نمی‌شود متاسفانه این اتفاقات غیرفوتبالی رخ می‌دهد.

مسئول تربیت بدنی نزاجا همچنین گفت: بعد از مکاتبه و درخواست ما از طرف فدراسیون فوتبال قول مساعد دادند تا برای بازی‌های هفته‌های آخر ناظر بفرستند اما صحبت ما این است که اگر ناظر ویژه هم فرستادند و تخلفی اتفاق افتاد چه تصمیمی می‌گیرند؟ ما خواستار این هستیم که اگر تخلفی رخ داد و برای رکن قضایی فدراسیون فوتبال محرز شد بلافاصله حکم بدهند نه اینکه بعد از چند هفته که نتایج مشخص شد و تیم ‌صعود کرده و سقوط کننده تکلیف‌شان را دانستند حکم بدهند چون دیگر فایده‌ای ندارد.

او ادامه داد: متاسفانه در چند هفته آخر بعضا شاهد این هستیم که ترکیب و چیدمان نفرات تیم‌ها به شکل عجیب و غریبی تغییرات کلی دارد که با رصد کردن این مسائل می‌توان به مسائل عجیب و غریبی رسید که در فصول گذشته باعث شده تا اصل فوتبال در این رقابت‌ها زیر سوال برود و رقابت سالم و بازی جوانمردانه کاملا رنگ ببازد. به همین خاطر از رکن قضایی فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به صورت کاملا جدی و قاطع با این تخلفات و مسائلی که باید از فوتبال ایران ریشه کن شود، برخورد کند و تکلیف بالا و پایین جدول لیگ دو بر اساس عدالت و شایستگی تیم‌ها و با نتایج فوتبالی و بدون دخالت دست‌های پشت پرده روشن شود.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: ما هم از بازیکنان هم کادر فنی تیم خود کاملا راضی هستیم و  قرارداد سرمربی خودمان را هم تمدید کردیم تا ان شاء‌الله با صعود به لیگ یک از این کادر در آن رقابت‌ها هم سود ببریم.

گفتنی است، تیم فوتبال نیروی زمینی در حال حاضر و در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ 2 با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم بهمن تهران در رده دوم جدول گروه خودش قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بمب شکلاتی، ابتکار عجیب اوکراینی‌ها مقابل روسیه
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • (ویدیو) رویا کجاست؟
  • جاسوس همه‌فن حریف اوکراینی‌ها در جنگ با روسیه!
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند