Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@11:56:19 GMT

11نفر از بار شمش در مرز ترکیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۹۲۷۳

11نفر از بار شمش در مرز ترکیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، در نخستین عملیات ماموران گمرک بازرگان یک زن و شوهر ایرانی را کشف کردند که در بار ترانزیتی حامل شمش روی مخفی شده بودند و این بار از مبدا کشور ازبکستان به مقصد ترکیه بارگیری شده بود. 

در عملیات دیگری ماموران گمرک 9 نفر تبعه یکی از کشورهای همسایه را از داخل بار پلی اتیلن کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد پنج نفر مرد و چهار نفر زن بودند که در داخل بار پلی اتیلن مخفی شده و قصد داشتند به صورت غیر قانونی از کشور خارج شوند.

بنابراین گزارش، تمام این افراد با هوشیاری ماموران گمرک و با رصد اطلاعات محموله‌ها و به کمک دستگاه‌های کنترلی ایکس ری کشف و ضبط شده‌اند.

با انجام دو عملیات یاد شده سومین و چهارمین محموله قاچاق انسان در سال 97 با هوشیاری ماموران گمرک کشف و ضبط شد.

همزمان با تعطیلات نوروزی و به علت برخی مشکلات در کشورهای همسایه قاچاق انسان در روزهای اخیر افزایش یافته که با هوشیاری ماموران گمرک قاچاقچیان در انتقال غیر قانونی این افراد از مرزهای کشورمان ناکام مانده‌اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گرگان گفت: در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت و علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، موسی الرضا صفری اظهار کرد: این حادثه در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

وی گفت: این آتش سوزی که شعله های آن از پنجره به بیرون زبانه می کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.علت حادثه در دست بررسی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • (ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد