Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:51:52 GMT

سوانح جاده ای در چناران 36 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۹۳۲۱

سوانح جاده ای در چناران 36 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

مشهد- ایرنا- رئیس شبکه بهداشت و درمان چناران گفت: از 28 اسفند گذشته تا هفتم فروردین ماه جاری حوادث رانندگی در جاده های این شهرستان 36 نفر مصدوم و یک جان باخته بر جای گذاشتند.

احمدرضا رجب پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 103 ماموریت در قالب 'طرح بسیج سلامت نوروزی' به اورژانس 115 چناران محول شد که 24 مورد آن مربوط به تصادف جاده ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در جاده کمربندی چناران سه نفر مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان چناران دو نفر از آنان برای تکمیل درمان به بیمارستان تخصصی سوانح و حوادث طالقانی مشهد اعزام شدند.
با پایان یافتن مرحله نخست سفرهای نوروزی 11 میلیون رفت و آمد درجاده های خراسان رضوی ثبت شد. در این میان جاده مشهد - چناران دارای بیشترین رفت و آمد خودروها بوده است. طی این مدت 450 هزار خودرو از مجموع یک میلیون دستگاه خودروی وارد شده به مشهد از جاده چناران عبور کرده اند.
چناران در 45 فاصله کیلومتری شمال مشهد واقع است. 42 کیلومتر از جاده شریانی و پرترافیک مشهد - چناران - قوچان در حوزه اداره راهداری همین شهرستان قراردارد.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث رانندگي آمار چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از فوت دو نفر و مصدوم‌شدن دو نفر در تصادف محور بروجرد-اراک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد قدمی عصر امروز با اشاره به وقوع تصادف در محور بروجرد - اراک، اظهار داشت: برخورد رخ‌به‌رخ خودروی تویوتا و 206 در کیلومتر 20 این محور ساعت 15:30 دقیقه گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل امدادی پایگاه امداد‌ و نجات بین‌شهری زالیان به محل حادثه در محور بروجرد - اراک، افزود: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو نفر دیگر در دم جان‌باختند.

تصادف در آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد با 7 فوتی + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: مصدومان حادثه در محور بروجرد - اراک با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و فوتی‌های این حادثه نیز به آرامستان تحویل شدند.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت