Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-19@13:37:14 GMT

دخیا: تقابل با مسی چالشی خاص است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۹۳۴۸

دخیا: تقابل با مسی چالشی خاص است

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دخیا از تقابل با مسی استقبال می کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی اسپانیا سه شنبه در دیداری دوستانه به مصاف آرژانتین می رود و دیوید دخیا سنگربان منچستریونایتد در آستانه این رقابت دوستانه از جدال با فوق ستاره آرژانتینی استقبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخیا در مورد دیدار با مسی چنین گفته است:

به عنوان یک دروازه بان، روبرو شدن با مسی یک چالش است. اما در هر حال ما می خواهیم با بهترین ها روبرو شویم و قطعاً مسی یکی از بهترین ها است. بازی کردن در مقابل او همیشه خاص است.

تیاگو آلکانترا هم تیمی سابق مسی در بارسلونا هم در مورد رقابت با مسی و آرژانتین چنین نظری دارد:

مسی یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی آرژانتین و بارسلونا است ولی یک تیم فراتر از مسی است. آرژانتین فقط شامل مسی نیست، آن ها خوب می دانند چطور یورش ببرند، چطور حمله کنند و چطور گل بزنند. در عین حال مسی را هم دارند که عنصری سرنوشت ساز است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای روبرو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر اقدام احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس