Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:50:01 GMT

تنها بازمانده اولین پرسپولیس -سایپای برانکویی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۹۷۹۰

احمد نوراللهی آخرین بازمانده سرخ ها از جدال با سایپا در لیگ چهاردهم است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سایپا جدال حساسی را در چارچوب هفته بیست و ششم برگزار خواهند کرد. این هفتمین دیدار پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ مقابل سایپا به شمار می رود و نسبت به بازی شماره یک، تنها احمد نوراللهی در ترکیب تیم باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین بازی در 6 اردیبهشت 94 برگزار شد. در روزگاری که حواشی بر پرسپولیس غالب شده بودندو مارک پیراهن تیم با شورت و جوراب هم خوانی نداشت، سرخ ها در کرج به مصاف سایپا رفتند. برانکو سوشا مکانی، بابک حاتمی، مایکل اومانا، رضا نورمحمدی، علی عسگر، احمد نواللهی، مهرداد کفشگری، محمد نوری، گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی را در ترکیب قرار داده بود، بازیکنانی که حال هریک سرنوشت متفاوتی دارند.

 

در ابتدای آن مسابقه، نوراللهی موفق به گلزنی شد، اتفاقی که برای اولین بار برای این بازیکن رخ می داد و خوشحالی جالب او را نیز در پی داشت. حال او بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و امیدار است همچون دیدار لیگ چهاردهم، اتفاقی ویژه و خوب برایش رخ دهد تا در ترکیب اصلی تیم ماندگار شود.

 

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با وجود اختلاف یک امتیازی با استقلال و رقابت تنگاتنگ دو تیم در مسیر قهرمانی، شاگردان اوسمار ویرا در این دیدار خارج از خانه محکوم به شکست حریف آبادانی خود هستند.

در سوی مقابل، صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و در خطر سقوط قرار دارد و به همین خاطر در این بازی خانگی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خواهد داشت، شرایط دو تیم باعث شده تا این دیدار بیش از هر زمانی حساس و برای هر دو تیم حیاتی باشد.

تیم پرسپولیس در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیز با ترکیب پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین گل پرسپولیس به نفت | اشتباهی که جبران شد
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • عکس| ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • وزیر ارشاد وعده ساخت «بازمانده‌ها» را دوباره تکرار کرد