Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در شرایطی که فرصت زیادی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده، صفحات روزنامه ها و سایت های اروپایی مملو از اخبار و گمانه زنی هایی در این رابطه است.

در این گزارش برخی از این اخبار را مرور می کنیم؛

بارسلونا قصد دارد از اختلاف میان مورینیو و لوک شاو مدافع منچستریونایتد استفاده کرده و این بازیکن را در فصل تابستان به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادن آزارد بازیکن بلژیکی چلسی که مورد توجه رئال و بارسلونا قرار گرفته است، اعلام کرد از بودن در این تیم راضی است و قصد ترک استمفوردبریج را ندارد.
گرچه بارسلونا گزینه اول برای جذب آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به شمار می رود، اما ممکن است این تیم نتواند با قدرت مالی دو مشتری انگلیسی این بازیکن یعنی چلسی و منچستریونایتد رقابت کند. رقم مندرج در بند آزادی این بازیکن 88 میلیون پوند است.
نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مایل است در صورت پیوستن به رئال الیسون گلر برزیلی رم نیز به این تیم بپیوندد.
باشگاه آ اس رم در نظر دارد متئوکواسیچ هافبک کروات و ناراضی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.اما تو تیم اینتر و آث میلان هم از دیگر مشتریان بازیکن ملی پوش کرواسی هستند.
دنی سبایوس بازیکن رئال مادرید که ماه ژانویه با رئال بتیس مذاکراتی را انجام داده بود از تصمیم خود برای ترک برنابئو منصرف شد.
لوسین فاوره سرمربی نیس تصمیم دارد این تیم را در پایان فصل ترک کند. تیم های هرتابرلین و بورسیا مونشن گلادباخ از جمله مشتریان این مربی هستند.ضمن این که بایرن مونیخ و دورتموند هم به دنبال یک مربی جدید هستند.
سران تیم منچسترسیتی در حال برنامه ریزی 75 میلیون پوندی برای خرید ایسکو هافبک رئال مادرید هستند.

خوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد، با ساموئل امتتی مدافع بارسلونا در مورد پیوستن به یونایتدها صحبت کرده است.
توخل سرمربی سابق دورتموند که با آرسنالی ها به توافق نرسید، احتمالا هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

تلاش 75 میلیون پوندی سیتی برای خرید ایسکو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!