Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@20:41:31 GMT

4بیمارستان جدید در دانشگاه آزاد راه اندازی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۹۹۱۸

مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی و بهره برداری ۴ بیمارستان جدید دانشگاه واقع در شهر‌های تهران، تبریز، کازرون و اردبیل خبر داد.

به گزارش دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، امین قاسم بگلو، مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد گفت: بیمارستانهای تابع دانشگاه آزاد اسلامی شامل دو گروه فعال و در حال راه اندازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه به زودی چهار بیمارستان در شهرهای تبریز، کازرون، تهران (فرهیختگان) و اردبیل راه اندازی و بهره برداری می شود، اظهار داشت: بخش هایی از بیمارستان فرهیختگان تهران با مشارکت بخش خصوصی و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در حال راه اندازی است و براساس زمان بندی انجام شده، فاز نخست آن با حدود ۱۱۵ تخت بستری در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد به راه اندازی بیمارستان های جدید واحدهای دانشگاهی تبریز و اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: مقدمات راه اندازی بخش هایی از بیمارستان تبریز با بهره گیری از مشارکت اعضای هیات علمی و بخش خصوصی انجام شده و قرارداد راه اندازی و بهره برداری بیمارستان واحد اردبیل با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منعقد و در مرحله اجرا است.

بگلو با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای ۱۰ بیمارستان فعال است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ بیمارستان از نظر کیفیت در اعتباربخشی ملی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، دارای درجه یک هستند.

وی با تاکید بر ارتقاء بهره وری بیمارستان های فعال، گفت: به همین منظور نشست های متعددی با حضور دست اندرکاران بیمارستان برگزار و راهکارهایی در حال اجرا است تا ضمن مدیریت هزینه های بیمارستان ها، شاهد ارتقاء وضعیت درآمدی و کیفیت خدمات سلامت باشیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری