Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقاضا می‌شود ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دشتی تا ۱۸ ماه آینده تمام و تکمیل شود. ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در آغاز ساخت پروژه‌های درمانی، رفاهی و ورزشی کارگران خورموج با قدردانی از حضور وزیر تعاون اظهار داشت: در سفر وزیر تعاون به دشتی و تنگستان، عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی خورموج، مراکز ورزشی فرهنگی کارگران در شهرستان تنگستان و دشتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تاکید بر تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی خورموج براساس برنامه زمان بندی افزود: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقاضا می‌شود ساخت درمانگاه  تامین اجتماعی دشتی تا 18 ماه آینده تمام و تکمیل شود.

شهریاری تاکید کرد: در صورتی که پیمانکار در موعد مقرر پروژه درمانگاه تامین اجتماعی تکمیل نکرد مشمول جریمه شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز بیان کرد: دولت با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمد و دراین راستا تیم مدیریتی دولت نیز شکل گرفت.

یونس خسروانی افزود: در کل حیات تامین اجتماعی در استان بوشهر 3 مرکز درمانی در بوشهر و گناوه و کنگان ساخته شده بود و در دولت تدبیر و امید تاکنون 6 مرکز درمانی تامین اجتماعی احداث شده است.

وی  تصریح کرد: درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در زمینی به مساحت 2 هزار و 800 متر و زیربنای یک‌هزار و 800 متر در مدت 18 ماه ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان