Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از ۲۳ اسفند ماه سال ۹۶ تا ششم فروردین ماه سال جاری بیش از ۴۳ هزار و ۶۳۱ مسافر از ناوگان جاده‌ای استان زنجان جابه‌جا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج دست‌نشان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: از ۲۳ اسفند ماه سال ۹۶ تا ششم فروردین‌ماه سال جاری ۶ هزار و ۵۵۳ سفر انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۴۳ هزار و ۶۳۱ مسافر از ناوگان جاده‌ای استان زنجان جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن در هر منطقه‌ای حمل‌ونقل است و شبکه‌های راه و حمل‌ونقل با مؤلفه های اقتصاد، امنیت و رونق صنعت و علم ارتباط تنگاتنگ دارد.

دست‌نشان به تعداد ناوگان مسافربری استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان ۱۰۴ اتوبوس ویژه  ، ۷۸ دستگاه vip  و ۳۳۵ دستگاه مینی‌بوس و ۶۱۷ سواری در امر جابجایی مسافر فعالیت می‌کنند. 

وی تصریح کرد: استان زنجان دارای ۳۵ شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر است و بیش از دو هزار و ۸۰۳ راننده در این بخش مشغول به فعالیت هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان افزود: ۶۹ شرکت در بخش کالا با ۴ هزار و ۹۱۸ وسیله نقلیه باری و ۶ هزار و ۵۱۷ راننده حرفه‌ای در استان زنجان فعال  هستند.

دست نشان با بیان اینکه در ایام ستاد نوروزی از 23 اسفند ماه لغایت پایان روز دوشنبه 6فروردین  6 هزار و 553 سفر انجام شده است، افزود: در این مدت 43 هزار و631 مسافر دراستان زنجان جابجا شده است.

وی گفت: تاپایان روزدوشنبه6فروردین نیز 8 هزار و 413قطعه بلیط به صورت حضوری و یک هزار و  367قطعه بلیط به صورت غیرحضوری دراستان زنجان به فروش رسیده است.

این مسئول افزود: درمجموع  9 هزار و 780 قطعه بلیط در این بازه زمانی به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز

به گزارش همشهری آنلاین همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به‌ ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲
صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 849145 برچسب‌ها نوروز هواپیما

دیگر خبرها

  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت