Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کراچي - ايرنا - `سيدفاطمه ذوالقدر` نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر لزوم همگاني شدن فرهنگ استفاده از کالاي داخلي، گفت: قوانين کشور نيز بايد به نفع حمايت از توليدکننده و کالاي ساخت ايران تغيير کند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، ذوالقدر در جمع ايرانيان مقيم کراچي پاکستان در اين شهر، با اشاره به نامگذاري سال جديد به عنوان `حمايت از کالاي ايراني`، گفت: همگان از مردم و مسئولان وظيفه داريم، از کالاي ايراني حمايت کرده و هر جاي جهان زندگي مي کنيم، به اين مهم توجه کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ابراز اميدواري کرد که نمايندگان مردم در مجلس نيز با تصويب قوانين به نفع حمايت از کالاهاي ايراني، از اين فرمان رهبري حمايت کرده و با تصويب قوانين، با قاچاق کالا مبارزه کنند.
خانم ذوالقدر، قاچاق کالا را از معضلات پيش روي رونق اقتصادي و اشتغال خواند و افزود: به دليل ورود کالاي قاچاق و ارزان قيمت، توجهي به کالاهاي ايراني و توليدکننده داخلي نمي شود.
عضو هيات رييسه کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش ابراز اميدواري کرد که با نامگذاري امسال به نام `حمايت از کالاي ايراني`، بتوان با ترويج فرهنگ مصرف کالاي ايراني از توليدکنندگان داخلي حمايت کرد.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي همچنين با تبريک فرارسيدن سال جديد، ابراز اميدواري کرد که سال جديد سالي پر از افتخار، عزت، موفقيت براي همه ايرانيان در سراسر جهان باشد.
نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي، همچنين نوروز را فصل رويش و از آيين هاي سنتي و ملي ايرانيان خواند و گفت: اين آيين، منافاتي با اسلام ندارد و مردم کشورهايي نظير افغانستان، ترکيه، پاکستان، سوريه و برخي از کشورهاي آسياي ميانه اين آيين را جشن مي گيرند.
عصو هيات رييسه کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنانش، حضور فعال رايزني هاي فرهنگي ايران در ديگر کشورها و اجراي برنامه هاي جذاب، برگزاري جشنواره، برگزاري نمايشگاه، شب شعر، بزرگداشت ها و ديگر فعاليت هاي فرهنگي براي مردم کشور مقصد را خواستار شد.
در اين آيين همچنين احمد محمدي سرکنسول جمهوري اسلامي ايران در کراچي، حجت الاسلام سليماني مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در پاکستان، محسن نوروزي سرپرست خانه فرهنگ جمهوري اسلامي ايران در اين شهر و کارمندان کنسولگري و ديگر نهادهاي کشورمان در کراچي حضور داشتند.
آساق**6125**1144
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد