Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتالیا و انگلیس در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند. 

طرفداری - ایتالیا بعد از شکست برابر آرژانتین باید برابر سه شیرها صف آرایی کند. 

به گزارش گازتا دلا اسپورت، زولا قبل از این بازی به اظهارنظر در مورد تیم ملی ایتالیا پرداخت:

ما در جام جهانی حاضر نخواهیم بود ولی سعی می کنم به آینده نگاه کنم. حالا زمان بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک حقیقت است که ما در تیم ایتالیا بازیکنی در کلاس جهانی نداریم. چرا دیگر بازیکنانی در این سطح پرورش نمی دهیم؟ چرا بازیکنانی تربیت نمی کنیم که بتوانند بازیکنان حریف را در نبردهای یک در مقابل یک از پیش رو بردارند؟ البته ما اینسینیه و وردی را داریم ولی آنها هم زیاد در تیم ملی به کار گرفته نشدند. ما استعدادهای بزرگی در تیم ملی ایتالیا نداریم چون در سال های اخیر در تیم های پایه، اولویت رسیدن به پیروزی بوده نه پرورش بازیکن. حالا انگلیس هم از ما سبقت گرفته است و این ربطی به پول ندارد. به نظرم برای بازگشت به مسیر نیاز به مدل آلمان داریم. 

وی در مورد انگلیس اظهار داشت:

من واقعا رشفورد را دوست دارم. او استعداد زیادی دارد و اینکه او گاهی جایگاهش در ترکیب اصلی منچستریونایتد را از دست می دهد برای من عجیب است. دله آلی هم بازیکن بسیار جالبی است. او می تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. لازم نیست چیز زیادی در مورد هری کین بگوییم. نگاه کردن به آمار خارق العاده او همه چیز را عیان می کند. او یک گلزن مادرزاد است.

و در نهایت پیش بینی تیم هایی که به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه می رسند:

آرژانتین، اسپانیا، آلمان و بلژیک.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!