Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@22:05:32 GMT

طرح خیمه معرفت درهشت بقعه متبرک همدان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۱۱۴۰

طرح خیمه معرفت درهشت بقعه متبرک همدان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه همدان از برگزاری طرح آرامش بهاری با عنوان خیمه معرفت در هشت بقعه متبرکه همدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،حجت الاسلام سید علی حسینی  رئیس اداره اوقاف وامورخیریه همدان  با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه همدان اظهار داشت: روزانه بیش از 2 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان همدان بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفندماه سال 96 با غبارروبی بقاع متبرکه آغاز شده است.
حسینی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران و زائران در این مکان‌های مقدس افزود: از 28 اسفندماه طرح"خیمه معرفت" درقالب آرامش بهاری  درهشت بقعه متبرکه برگزار شده است.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین امسال ادامه دارد ادامه داد:در این ایام تعداد16مبلغ اعزامی از قم در بقاع متبرکه همدان مشغول پاسخگویی به شبهات و بیان احکام دینی هستند.
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه همدان، غرفه کودک و نوجوان، آشنایی با مفاهیم دینی، عفاف و حجاب، خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی و سلامت را از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری در خیمه های معرفت برشمرد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه