Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@22:37:43 GMT

راهیان نورکربلائی شدن بدون گذرنامه است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۱۴۴۸

راهیان نورکربلائی شدن بدون گذرنامه است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار کاظمعلی کوهنشین مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج دراردوگاه شهدای گلستان گفت : حرکت عظیم فرهنگی که بحمدالله چند سالی است در کشور ادامه پیدا کرده است ضمن اینکه توانسته خیل مشتاقان را به این سرزمین ها گسیل بدارد توانسته تاثیرات شگرفی را بر روح و روان افراد نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهنشین با بیان اینکه زیارتگاه شهدای ایران در واقع یک کربلای دیگر است گفت :راهیان نور کربلائی شدن بدون گذرنامه است و کسی که این سفر معنوی را از دست داده است نمی تواند لذت زیارت امام حسین (ع) رابه خوبی دریافت کند.

وی همچنین با اشاره به حضور مداحان اهل بیت (ع) درکاروانهای راهیان نورگلستان اذعان کرد :با هماهنگی بعمل آمده کانون های مداحان اهل بیت علیهم السلام در شهرستان های استان گلستان نسبت به برنامه ریزی جهت اعزام مداحان اهل بیت از شهرستان ها را انجام و در هر کاروان که در سرزمین های سراسر نور جنوب حضور پیدا میکند مداحان اهل بیت به ذکر مصائب اهل بیت (ع) ، نوحه های حماسی  و انقلابی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه نینوا در پایان ابراز داشت :درسال 97 و در ایام نوروز توانستیم تعداد 50 نفر از خانواده جامعه مداحان استان گلستان را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم و این عزیزان در مدت 5 روز از یادمانهای دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید میکنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود

دریافت 31 MB کد خبر 6094998

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • برداشت گل محمدی از گلستان های کاشان
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • روستای ساسنگ در استان گلستان
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور