Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@22:39:28 GMT

بیرانوند و حاج صفی بازهم در ترکیب کی روش

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۱۶۹۹

بیرانوند و حاج صفی بازهم در ترکیب کی روش

علیرضا بیرانوند و احسان حاج صفی دو بازیکنی هستند که در دیدار برابر الجزائر هم در میان ۱۱ بازیکن اصلی تیم حضور دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب تیم ملی برابر الجزائر اعلام شد و با وجود ایجاد ۷ تغییر نسبت به دیدار قبلی برابر تونس، احسان حاج صفی و علیرضا بیرانوند همچنان در ترکیب ۱۱ نفره تیم حضور دارند؛ البته خانزاده و کریم انصاری فرد نیز مانند دیدار قبلی در ترکیب اصلی حضور دارند ولی با توجه به ترافیک خط هجومی تیم و همینطور مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی همچنان نمی توان اظهار نظر صریحی در مورد حضور قطعی آنها در میان ۱۱ بازیکن اصلی مورد نظر کی روش داشت ولی برای بیرانوند و حاج صفی شرایط متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد علیرضا بیرانوند گلر سرخپوشان علیرغم آمادگی بالای گلرهای جایگزین نظیر حسین حسینی و رشید مظاهری و همینطور امیر عابدزاده ی جوان، همچنان گزینه اول کی روش برای جام جهانی است و سرمربی پرتغالی تیم ملی دوست ندارد، فرصت حضور مقابل ستاره های بزرگی نظیر ماهرز را از این دروازه بان بگیرد.

علاوه بر این احسان حاج صفی نیز بار دیگر در خط میانی به کار گرفته شده و در مقابل الجزائر سعید عزت اللهی را در کنار خود می بیند. با توجه به ویژگی های سرعتی، تکینکی و جنگندگی که حاج صفی دارد، کی روش حساب ویژه ای روی توانایی های او برای بهبود ارتباط خط میانی و خط هجومی باز کرده و این بازیکن در مقابل الجزائر و در غیاب بازیکنی نظیر مسعود شجاعی که معمولا وظیفه بازیسازی را بر عهده دارد، این فرصت را دارد که ضمن انجام وظایف دفاعی، با طراحی حملات و اضافه شدن به خط تهاجمی تیم، انتظاری را که کی روش از او دارد را انجام دهد.

با تمام این تفاسیر به نظر می رسد از همین حالا می توان حضور علیرضا بیرانوند و احسان حاج صفی را در میان ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی در جام جهانی تصور کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند مرتضی پورعلی گنجی احسان حاج صفی سعید عزت اللهی احسان حاج صفی سعید عزت اللهی علیرضا بیرانوند کریم انصاری فرد محمدرضا خانزاده مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895489

دیگر خبرها

  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • سنگ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش (فیلم)
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته