Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:26:28 GMT

یک نفر درحادثه رانندگی در بویین زهرا جان باخت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۱۷۴۰

یک نفر درحادثه رانندگی در بویین زهرا جان باخت

قزوین-ایرنا - رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک نفر در حادثه برخورد یک دستگاه سواری ام جی با پراید دریکی از روستاهای بویین زهرا جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ نصرا... بیگلری افزود: ماموران پلیس راه بوئین زهرا پس از اطلاع ، در محله حادثه در محور فرعی روستای آب باریک حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد به علت انحراف به چپ سواری ام جی نسبت به پراید، راننده سواری پراید بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
سرهنگ بیگلری گفت: پلیس راه استان در زمان اجرای طرح نوروزی با تخلفات حادثه ساز، نقص فنی خودروها و عدم توجه به هشدارهای پلیسی برخورد می کند.
شهرستان بویین ‌زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۰ کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده ‌است.
9884/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي حادثه رانندگي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان بعد از عوارضی شماره ۳ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس سفید با ۴ سرنشین به دلایل نامعلوم از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و دیگر سرنشینان آن نیز مصدوم شده که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر