Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@10:43:57 GMT

کی‌روش و هجومی‌ترین ترکیب ممکن مقابل الجزایر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۱۹۳۵

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان ترکیب مورد نظر خودش را برای مصاف امروز مقابل الجزایر اعلام کرد و در این ترکیب برخلاف همیشه شاهد حضور نفرات هجومی زیاد در جمع 11 بازیکن هستیم.

علاوه بر حضور علیرضا جهانبخش در خط هافبک، حضور همزمان 3 مهاجم نوک در ترکیب اصلی یعنی سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد نشان از این دارد که کی‌روش با تفکرات هجومی تیمش را به مصاف الجزایر می‌فرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در دوران کار با کی‌روش کمتر از سه مهاجم در ترکیب اصلی خود استفاده کرده اما در این بازی این اتفاق رخ داده است و انصاری فرد به عنوان وینگر چپ، طارمی به عنوان وینگر راست و سردار آزمون به عنوان مهاجم نوک در ترکیب حضور خواهند داشت.

باید دید این ترکیب هجومی به برد پرگل ایران منجر می‌شود یا نه.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!