Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:48:57 GMT

سقوط از داربست جان کارگر ارومیه ای را گرفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۲۸۵۵

سقوط از داربست جان کارگر ارومیه ای را گرفت

ارومیه- ایرنا- رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: کارگر 27 ساله ای که در حال کار روی داربستی در طبقه هفتم یک ساختمان بود، بر اثر سقوط بر روی پیاده رو جان خود را از دست داد.

باقر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام خبری مبنی بر سقوط یک کارگر از داربستی در خیابان کهرم ارومیه، اکیپ درمانی به سرعت به محل اعزام شدند اما وی جان خود را در دم از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: طبق گفته شاهدان عینی، این فرد در طبقه هفتم یک ساختمان در حال کار بوده که بر اثر بی احتیاطی از حدود 30 متری به روی زمین سقوط کرده است.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: رعایت نکات ایمنی در هنگام کار به ویژه در ارتفاع بالا ضروری است و این موارد در خصوص این کارگر رعایت نشده بود.
بهرامی به شهروندان به ویژه کارگران ساختمان های بلند توصیه کرد که در هنگام کار بر روی داربست به موارد ایمنی توجه کنند تا حوادثی اینچنینی ایجاد نشود.
به گزارش ایرنا، منطقه کهرم ارومیه در جنوب غربی این شهر قرار دارد و بیشتر ساختمان های این منطقه طبقاتی است.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سقوط آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی