Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برای کاهش حوادث رانندگی باید کار فرهنگ سازی به عنوان یک راهکار اصلی مدنظر مسوولان راهنمایی و رانندگی (راهور) قرار گیرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز سه شنبه در دیدار سرپرست استان یزد با قدردانی از اقدام های انجام شده برای کاهش حوادث رانندگی افزود: مهمترین کار برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم به قانون و مقررات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر مردم و جوانان به خطرهای رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و ضررهای آن در جامعه آشنا شوند از انجام کارهای پرخطر و آسیب رسان در جامعه خودداری می کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: توزیع اقلام مختلف فرهنگی مناسب در خصوص ترافیک باید نه تنها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بلکه با همکاری سایر نهادهای فرهنگی ، تبلیغی و آموزشی انجام گیرد.
ناصری یزدی بیان کرد: نظارت ، کنترل و انجام برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسب در کنار فعالیت های فرهنگی و پیگیری مقررات باید توسط پلیس مدنظر باشد.
همچنین سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی ، برخورد جدی با هنجارشکنان و کسانی است که با رفتارهای پرخطر خود جان مردم و آرامش جامعه را نشانه رفته اند.
سرهنگ محمد پورشمس افزود: انجام کارهای فرهنگی و آگاهی بخشی عمومی برای کاهش حوادث و رعایت مقررات جزو اولویت های پلیس استان است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 60درصد آن در مرکز استان زندگی می کنند.
7536/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راهور فرهنگ سازي استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد، برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

وی افزود: در وزارت فرهنگ سال‌های سال است که برای دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه، یارانه خرید کتاب تخصیص می‌یابد، اما امسال با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح را توسعه خواهیم داد و مناطق محروم در این طرح دیده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های فروش برخط که در اختیارمان قرار گرفته تحول مهم برای برقراری عدالت فرهنگی صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در خرید برخط این امکان فراهم شده که همزمان با تهران همه نقاط کشور شهرها و روستاها در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانند وارد سامانه شوند و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند و کتاب‌ها به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل شود.

اسماعیلی عنوان کرد: هر شهروند ایرانی در دورترین نقطه در سرخس، چابهار، خرمشهر و جزیره قشم کتابی را خریداری کند کتاب به صورت رایگان درب منزل آن‌ها تحویل داده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745409

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند