Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی العین امارات دو نماینده کشورمان در رقابت‌های تفنگ بادی R۵ به رقابت با حریفان خود پرداختند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ معصومه خدابخشی و زهرا غلام‌زاده آخرین نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بودند که به ترتیب با امتیاز 632.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 و 631 در جایگاهای یازدهم و پانزدهم مرحله مقدماتی قرار گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.

نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به دو نشان طلای تیمی در تپانچه خفیف 50 متر و تپانچه 10 متر بانوان و دو نشان طلای انفرادی در تپانچه خفیف 50 متر و تپانچه بادی 10 متر بانوان توسط ساره جوانمردی، دست یافتند.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام‌زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافت.

حسین امیری به‌عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی‌بیگی به‌عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی‌پوشان را بر عهده داشتند، مهدی باقری به‌عنوان تکنسین فنی با تیم همراه بود و رقیه اله کرمی نیز سرپرستی کاروان اعزامی از کشورمان را بر عهده داشت.

نمایندگان کشورمان شامگاه روز چهارشنبه 8 فروردین ماه به میهن بازمی‌گردند.

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش جانبازان و معلولین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست