Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی اعلام کرد: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار نظری در خصوص اتصال استان فارس به دریا نداشته است.

ایران آنلاین /، در متن جوابیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به ایسنا آمده است:

مدیرعامل محترم خبرگزاری ایسنا

با سلام و احترام

ضمن عرض خسته نباشید و تبریک سال نو

احتراما در خصوص درج خبر با کد 9716855  در آن خبرگزاری  به استحضار می رساند وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی هیچگونه اظهار نظری در خصوص "انتزاع بخشی از استان هرمزگان و الحاق به استان فارس در جهت اتصال این استان به دریا" نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذکر این نکته ضروری است که دکتر ربیعی درروزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری برای افتتاح چندین طرح عمرانی ، درمانی و تشکیل جلسات شورای اشتغال به شهرهای لامرد ، مهر و لار در استان فارس و همچنین شهرهای جم ، کنگان ، خورموج ، تنگستان ، برازجان  ، دیلم ، گناوه در استان بوشهر سفر کردند.

آنچه وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی  در کارگروه اشتغال شهرستان‌های لامرد و مهر مطرح کردند  مطالبی در خصوص تامین انتقال آب برای آلومینیوم لامرد با 12 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری  بوده است.

در پایان ضمن تاکید مجدد براینکه دکتر ربیعی هیچ اظهار نظری درخصوص اتصال استان فارس به دریا نداشته اند درخواست می‌شود توضیحات فوق الذکر در خبرگزاری وزین ایسنا منعکس شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • جشن بزرگ کارگری در میبد