Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:43:34 GMT

روس‌ها به دنبال جایگزین ایتالیایی برای مانچینی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۳۲۸۳

روس‌ها به دنبال جایگزین ایتالیایی برای مانچینی

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه در اندیشه به خدمت گرفتن سرمربی موفق ناپولی ایتالیاست. ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ شرایط مذاکره باشگاه ناپولی ایتالیا با مائوریسیو ساری (سرمربی فعلی) را تحت‌نظر دارد و درصدد است تا در صورت عدم توافق طرفین او را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ناپولی ایتالیا پیشنهاد دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورویی به جای دستمزد فعلی 1.7 میلیون یورویی را به مائوریسیو ساری ارائه کرده است. این در حالی است که سرمربی فعلی ناپولی خواهان دریافت دستمزد چهار میلیون یوریی شده و از سویی این باشگاه قصد دارد تا خسارت هشت میلیون یورویی فسخ قرارداد را  نیز حذف کند.

تیم‌های انگلیسی چلسی و تاتنهام نیز علاوه بر باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه مذاکره مائوریسیو ساری با باشگاه ناپولی را تحت‌نظر دارند. در این میان مسئولان باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ که هم‌اکنون روبرتو مانچینی، سرمربی مشهور ایتالیایی را در اختیار دارند امیدوار به استخدام دیگر هموطنش برای فصل آینده هستند.

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه

رییس ۵۰ ساله PSG، به دنبال یک قهرمانی دیگر، پیامی برای هواداران باشگاه داشت. 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، با انتشار بیانیه‌ای به تیم خود به خاطر کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی در لیگ یک تبریک گفت. این تیم پس از پیروزی 3-2 المپیک لیون مقابل موناکو در ابتدای هفته، قهرمانی خود را جشن گرفت.

طرفداری | به گزارش GFFN، به دنبال این واقعه، رئیس باشگاه در تمجید از تیم و کارکنان خود بسیار پرشور بود:

قهرمانی در لیگ فوق العاده است، اما کسب آن برای دوازدهمین بار برای همه کسانی که به پاری سن ژرمن وابسته هستند، حتی خاص‌تر است. به تمام بازیکنان، به سرمربی تیم انریکه و کادر او، به لوئیس کامپوس و بخش او، و همچنین به همه اعضای باشگاه تبریک می‌گویم. از ابتدای فصل، تیم بسیار متحد بود. هواداران را فراموش نمی‌کنم؛ کسانی که صرف نظر از نتیجه، فوق العاده بوده‌اند. ما این قهرمانی را به عنوان یک خانواده جشن می‌گیریم و همچنان بازی به بازی، تا آخرین لحظه فصل به سختی کار خواهیم کرد.

باشگاه و هوادارانش مطمئناً امیدوارند که آخرین لحظه در اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس