Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:37:32 GMT

باشگاه مشکی‌پوشان: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۳۷۴۶

باشگاه مشکی‌پوشان: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

مدیرروابط بین‌الملل باشگاه مشکی‌پوشان اعلام کرد خطر کسر امتیاز از این باشگاه رفع خواهد شد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه مشکی‌پوشان خراسان، محمدرضا پارسا، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه مشکی‌پوشان در مورد خطر کسر امتیاز از این تیم گفت: دو نامه از فیفا بابت پرداخت بدهی «موسی ترائوره» و «کایل کنویا» دیروز به دست ما رسید و در حال حاضر کادر مدیریتی و اداری باشگاه در تلاش هستند تا هر چه زودتر بدهی این دو بازیکن پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه مشکی‌پوشان افزود: هواداران خیال‌شان از خطر کسر امتیاز راحت باشد و به امید خدا بعد از دیدار این هفته مقابل استقلال خوزستان این بدهی پرداخت خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: رسانه‌ای کردن این موضوع یک بازی رسانه‌ای از طرف حریفان و برای برآشفته کردن اذهان عمومی علیه باشگاه سیاه‌جامگان است.

پارسا در خاتمه اظهار داشت: بازهم می‌گویم هواداران نگران نباشند. با وکلای هر دو بازیکن مذاکرات خوبی انجام شده است و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مشکی‌پوشان خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشکی پوشان خراسان مشکی پوشان خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد