Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان تیم ملی آرزانتین بود که در نهایت توانست با نتیجه شش بر یک حریف نامدار خود را در هم بکوبد.

اسپانیا ابتدا توسط ایسکو در دقیقه 12 و کاستا در دقیقه 27 به گل رسید. با وجود اینکه اوتامندی در دقیقه 39 یکی از گل‌ها را به سود آرژانتین جبران کرد، اما اشتباهات خط دفاعی این تیم در نهایت گل‌های ایسکو در دقایق 52 و 75، تیاگو در دقیقه 55 و آسپاس در دقیقه 74 را در پی داشت تا اسپانیا در خانه یک پیروزی پرگل را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار لیونل مسی کاپیتان آرژانتین به دلیل مصدومیت در میدان حاضر نبود.

اسپانیا با این پیروزی پرگل برای رقبایش در جام جهانی از جمله تیم ملی کشورمان خط و نشان و آمادگی اش را به رخ کشید.

انتهای پیام/

آرژانتین مقابل اسپانیا شش تایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!

کوتاه و تکراری؛ فولاد مجددا شکست خورد!

طرفداری | تراکتور به پیروزی رسید.

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 با دیدار فولاد و تراکتور پیگیری شد که تبریزی ها در این مسابقه به یک پیروزی شیرین دو گله رسیدند.

فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز یک گل: شجاع خلیل‌زاده دقیقه 14 و ریکاردو آلوز دقیقه 87 ورزشگاه: شهدای فولاد داور: بیژن همرنگ اخطار: جفرسون باهیا از فولاد

فولاد در حال یک سقوط آزاد باورنکردنی به سمت لیگ آزادگان است!

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا