Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:34:07 GMT

شبکه‌های اجتماعی علیه بیت کوین

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۴۴۲۲

شبکه‌های اجتماعی علیه بیت کوین

در حالی بیت کوین روز دوشنبه با کاهش 7 درصدی به کمتر از 8 هزار دلار رسید که تحلیل گران می گویند این اتفاق ناشی از عدم اطمینان و بایکوت شرکت فناوری و شبکه های اجتماعی نظر فیس بوک صورت گرفته است.

به گزارش جماران، به نقل از سی ان بی سی، کاهش قیمت ارز رمزپایه بیت کوین در حالی صورت گرفته است که در سال جاری قیمت بیت کوین 13 هزار دلار بود که این کاهش حالا نسبت به ابتدای سال اری 42 درصد برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توییتر روز دوشنبه اعلام کرد که تبلیغ ارزهای رمزپایه را ممنوع خواهد کرد؛ پیش از این گوگل و فیس بوک نیز چنین تصمیمی را اجرا کرده بودند.

تیموتی تام یکی از بنیانگذاران پولهای رمزپایه گفته است که خبرممنوعیت تبلیغ در توییتر موجب افزایش شیب کاهشی قیمت شده است.این خبرجدید سبب شده تا سرمایه گذاری در پولهای رمز پایه از هیجان بیفتد.

به دنبال این اتفاق،قیمت بیت کوین رو به کاهش گذاشت.

دیگر پولهای دیجیتالی هم از اواخر ژانویه به دنبال ممنوعیت تبلیغ آنلاین در فیس بوک مجموعا 12 درصد کاهش قیمت داشته اند.این ممنوعیت به دنبال اعلام فریبنده بودن و تبلیغات گمراه کننده پولهای رمزپایه اعلام شده است.

گوگل به عنوان بزرگترین ارایه کننده تبلیغات آنلاین،در ماه مارس خدمات خود را به پولیهای رمز پایه ممنوع کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال شبکه های اجتماعی فیس بوک گوگل توییتر بیت کوین ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتالی ارزهای مجازی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند