Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: همسر عاشق پیشه هنگامی که زنش را در کنار مرد دیگری دید قصد کشتن رقیب عشقی خود را داشت که با درخواست طلاق تصمیم خود را تغییر داد.

حجم ویدیو: 27.31M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24

مردی که بعد از 18 سال زندگی مشترک به همسرش شک کرده بود با پهباد زنش را در شمال پنسیلوانیا تحت تعقیب قرار می دهد. وی هنگامی که مچ همسرش را در حین سوار شدن در ماشین مرد دیگری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیا بر سرش خراب شد. وی با دیدن صحنه زشت آن دو تصمیم گرفت، رقیب خود را از میدان خارج کند.

این مرد در گفتگو با دیلی میل گفت: "این مرد زندگی مرا خراب کرده و حال بدی را به من داده است. تصمیم داشتم وی را بکشم، اما تصمیم گرفتم با درخواست طلاق به این زندگی خاتمه دهم." فیلم گرفته شدن  از سوی این مرد ادله محکمی برای اثبات خیانت Cheat همسرش بشمار می آید. وی که با نام "جان جی" معرفی شده صحنه های شکار خیانت همسرش "دونا" را در یوتیوب با کاربران به اشتراک گذاشته که بیش از ده ها هزار بار مشاهد شده است.

حاصل ازدواج زندگی مشترک شان دو فرزند است، اما جان مدعی است بعد از 18 سال زندگی سرشار از عشق تاب دیدن خیانت همسرش را ندارد. بنابراین بر تصمیم اش مبنی بر جدایی مصر است. انتشار این ویدئو در یوتیوب بازتاب های فراوانی داشته برخی کاربران این فیلم را جعلی و ساختگی خوانده اند. برخی دیگر کار وی را بسیار زشت دانستند و حتی اذعان داشتند به طور قطع جان برای همسرش در زندگی کم گذاشته که وی را به سمت خیانت سوق داده است، اما در این میان بعضی از کاربران اذعان داشتند جان برای پول دست به چنین کار کثیفی زده است، اما وی در پاسخ این گروه گفته نیازی به این پول ها ندارد و سود عاید شده از این راه صرف امور خیریه خواهد کرد. بر اساس اظهارات این مرد همسرش از آپلود فیلم در یوتیوب بسیار رنجیده، اما وی معتقد است باید اندکی از دردی که وی متقبل شده را بچشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث خیانت همسر مرد انتشار فیلمبرداری پنهانی زن شوهردار همسرش حوادث عکس زندگی فیلم جوان زن جوان قتل اشتباه آزار و اذیت خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب

در کنفرانس غرب هیچ تیمی به سیدی که دارد قانع نیست و سید بالاتر را می خواهد. 

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، 12 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که در این چند بازی رقم خورد. 

نتایج بازی ها  نتایج بازی های امروز نکات آماری و اتفاقات مهم

دریماند گرین تنها 4 دقیقه پس از شروع بازی حساس گلدن استیت وریرز و اورلاندو مجیک اخراج شد تا یک شوک بزرگ به هم تیمی هایش وارد کند، شوکی که خودش را در قالب عصبانیت و ناباوری در چهره استفن کری نشان داد. با این حال عملکرد تیمی عالی جنگجویان در خانه یکی از آماده ترین تیم های کنفرانس شرق، پیروزی را به تیم کر هدیه داد. ویگینز در این بازی امتیازآورترین بازیکن گلدن استیت بود، جکسن دیویس بیشترین ریباند را داشت، استف لیدر اسیسیت تیم بود، بیشترین توپربایی را گری پیتن انجام داد و لونی و ویگینز هم مشترکا بیشترین بلاک را داشتند. 

با درخشش کم تامس (38 امتیاز و 7 اسیست)، بروکلین نتس مقابل واشینگتن ویزاردز به پیروزی رسید. حدس می زنید ستاره نتس از کدام بازیکنان در این فصل بازی 30+ بیشتری ثبت کرده است؟ چند نفر را در ادامه بخوانید: زایان، کایری، دروزن، پال جرج، جیمی باتلر، کارل آنتونی تاونز و بردلی بیل! در آن سمت جردن پول 38 امتیاز با 8 اسیست ثبت کرد. 

از همان ابتدا هم مشخص بود که نیویورک نیکس، تورنتو رپترز را نابود خواهد کرد. در شب بازگشت اوجی آنانوبی به تورنتو، مایلز مک براید در همان کوارتر اول به رپترز نشان داد که در این بازی هیچ اتفاق خوبی برایشان رخ نخواهد داد (6 سه امتیازی مک برایت مقابل 5 سه امتیازی رپترز). مک براید کارش را با 29 امتیاز، 7 اسیست، 9 از 14 سه امتیازی و پلاس ماینس 40+ تمام کرد. 

برندن میلر ستاره شارلوت هورنتس در جریان پیروزی عجیب و غریب تیمش مقابل کلیولیند کاوالیرز بود. میلر 31/6 با 7 سه امتیازی ثبت کرد و اولین روکی تاریخ هورنتس شد که چنین آماری ثبت می کند. 

لبران جیمز مقابل ممفیس گریزلیز بیست و سومین تریپل دبل خودش پس از 35 سالگی را ثبت کرد؛ اگر 35 سال را معیار بگذاریم، نزدیک ترین فرد لیست جیسن کید با 8 تریپل دبل است. لبران در شب بدون آنتونی دیویس آمار خارق العاده 23 امتیاز، 14 ریباند و 11 اسیست را با پلاس ماینس 33+ ثبت کرد. روی هاچیمورا هم آمار عالی 32 امتیاز و 10 ریباند از خودش به جا گذاشت (اولین بازی 30/10 زندگی اش).

دژانته موری به خوبی از عهده رهبری آتلانتا هاوکس در ماهی که بدون تری یانگ گذشت، برآمد. او مقابل پورتلند تریل بلیزرز آمار 30/7 با دو توپربایی و دو بلاک ثبت کرد و این ماه آمار میانگین 25/5/9 دارد. 

لس آنجلس کلیپرز این بار به هیچ وجه قصد نداشت مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز شکست بخورد. کوای لنرد برای کمک به تیمش در راستای این هدف دست به کار شد. او طی 45 ثانیه پایانی تیمش را جلو انداخت، امتیاز پیروزی بخش را برای تیمش کسب کرد و بلاک حیاتی انجام داد تا جلوی شکست را گرفته باشد. هاردن مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی داشت و 16/5 با 14 اسیست (تنها یک ترن اور) و دو توپربایی به ثبت رساند. از زمان کریس پال، کسی با جرزی کلیپرز چنین آماری ثبت نکرده بود. کوای شصت و پنجمین بازی این فصل خودش را انجام داد و حالا بر اساس قانون، می تواند نامزد دریافت عناوین فردی فصل باشد؛ آخرین باری که کوای این تعداد بازی انجام داد، بازیکن سن آنتونیو اسپرز بود. 

مینه سوتا تیمبروولوز مقابل دیترویت پیستونز به راحتی پیروز شد. نز رید در این بازی 21/10 ثبت کرد و رکوردش به عنوان استارتر در این فصل را به 1-5 رساند. رودی گوبر هم علاوه بر کسب 11 امتیاز، 14 ریباند انجام داد. 

هیوستون راکتس در حال انجام کاری شبیه به یک معجزه است. آنها مقابل اوکلاهماسیتی تاندر هم شکست نخوردند و به دهمین پیروزی متوالی خودشان دست پیدا کردند؛ دستاوردی که از سال 2018 به آن نرسیده بودند. جیلن گرین در این بازی آمار 37/9/6 با هفت سه امتیازی ثبت کرد؛ او جوانترین بازیکن لیگ از زمان جیسن کید شد که چنین آماری ثبت می کند. امن تامپسن هم آمار 25 امتیاز و 15 ریباند از خودش به جا گذاشت، آماری برای روکی های راکتس از زمان یائو مینگ بی سابقه بود. 

ویکتور ومبانیاما در جریان پیروزی سن آنتونیو اسپرز مقابل یوتا جز، آمار 19/8/6 با 6 بلاک را ثبت کرد. از زمان شکیل اونیل، سابقه نداشت که یک روکی از 300+ توپربایی و بلاک رد شود. این بیست و یکمین بازی 5+ بلاک ومبی در این فصل بود، نزدیک ترین تعقیب کننده او بروک لوپز با 9 بازی است. از عملکرد خوب دوین وسل با 30 امتیاز و 6 اسیست هم غافل نشویم، او طی 15 بازی اخیر آمار 20/5/5 ثبت کرده است. 

فینیکس سانز نتایج عجیب و غریبی کسب می کند. آنها بلافاصله پس از شکست مقابل تیم پانزدهم کنفرانس غرب (اسپرز)، مقابل دنور ناگتس (صدرنشین غرب) به پیروزی رسیدند. کوین دورنت در این بازی آمار عالی 30 امتیاز، 13 ریباند و 5 بلاک ثبت کرد؛ از زمان آماری استودمایر کسی چنین عملکردی با جرزی سانز ثبت نکرده بود. عملکرد دفاعی کی دی در این بازی فوق العاده بود، او بیشتر از کل تیم ناگتس بلاک کرد و آمار همه بازیکنانی که گارد کرد، دو شوت موفق از 10 شوت بود. حالا تعداد باخت های سه تیم صدرنشین غرب یعنی ناگتس، وولوز و تاندر با هم در عدد 22 برابر است. 

جدول دو کنفرانس 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز پلیس در تهران به دنبال خلافکار / بزرگراه را بر عکس می‌رود ( فیلم )
  • بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!