Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:17:26 GMT

امسال حدود 10 میلیون لیتر بنزین در کردستان مصرف شده است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۴۸۹۲

امسال حدود 10 میلیون لیتر بنزین در کردستان مصرف شده است

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف حدود 10 میلیون لیتر بنزین در یک هفته اول سال چدید (تعطیلات نوروزی) در این استان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان، فریدون یاسمی با اشاره به افزایش 22 درصدی میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: روزانه بیش از یک میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از مصرف 2 میلیون و 300 هزار متر مکعب CNG در استان در این مدت خبر داد و افزود: این میزان مصرف نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش نشان می دهد.
باسمی تاکید کرد: با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم بویژه مسافران نوروزی این شرکت از اواسط اسفند سال 96 با اعزام بیش از 15 اکیپ بازرسی به جایگاه های عرضه سطح استان، برنامه ریزی های خود را آغاز کرد ضمن آنکه هیچ گونه مشکلی در توزیع انواع سوخت وجود ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر به اندازه کافی در انبارهای استان انواع فرآورده های نفتی ذخیره شده است.
یاسمی به ارائه خدمات جانبی در مجتمع‌ها و جایگاه های بین راهی استان کردستان اشاره کرد و گفت: کارواش ها، رستوران ها و نمازخانه ها در کنار جایگاه‌های عرضه سوخت در قالب مجتمع‌های بین ‌راهی به مردم خدمات ارائه می دهند.
وی با اشاره به فعال کردن گشت‌های ویژه نوروزی به ‌منظور نظارت بر عرضه درست سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام تعطیلات اضافه کرد: با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود و هیچ کاستی در ارائه خدمات قابل‌ قبول نیست.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: بیش از 2 هزار جلد بروشور راهنمای مسافران نوروزی توسط واحد روابط عمومی این منطقه تهیه که در ورودی شهرستان های استان و جایگاه های عرضه در بین مسافران توزیع شد.
به گزارش ایرنا، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در سطح استان کردستان، کارعرضه سوخت به شهروندان را انجام می دهند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرآورده هاي نفتي توزيع سوخت نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه‌ درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت