Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@13:47:32 GMT

تدوین ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه ایام اعتکاف در بروجرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۵۳۶۱

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد چهارشنبه، هشتم فروردین در جمع خبرنگاران حضور در مراسم معنوی اعتکاف را یک فرصت نورانی توصیف کرد و گفت: همه کسانی‌که در اعتکاف حضور دارند میهمان ویژه حضرت حق تعالی هستند و دعوت‌نامه‌های آنان به دست امام عصر(عج) امضاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فضیلت ماه رجب و جایگاه آن در نزد پرودگار اشاره کرد و افزود: از حضرت رسول اکرم(ص) روایت شده است که ماه رجب از باب فضیلت و رحمت از همه ماه‌های دیگر افضل است.
جعفرپور با اشاره به استقبال گسترده نسل جوان و نوجوان جهت حضور در مراسم اعتکاف سال ۹۷ در شهرستان بروجرد ادامه داد: در راستای غنی بخشیدن به محتوی مراسم اعتکاف بیش‌ازیک‌صد برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی تدوین شده است که در طول سه روز در مساجد با حضور معتکفان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد اظهارکرد: برگزاری نشست‌های معرفتی و اعتقادی با حضور اساتید، برگزاری مراسم جشن در مساجد به‌مناسبت گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت علی(ع)، برگزاری مراسم سوگواری در شام وفات حضرت زینب(س)، اعزام مبلّغ، اعزام مداحان و ذاکران اهل‌بیت به مساجد، پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شبهات ازجمله برنامه‌هایی است که در طول سه روز اعتکاف در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز