Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:10:01 GMT

اقامت ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی در طبس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۵۳۹۴

اقامت ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی در طبس

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره میراث فرهنگی طبس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون بالغ بر ۴۰۰ هزار مسافر و گردشگر در فضاهای اقامتی شهرستان طبس اسکان یافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ رسول بهبهانی امروز (۸ فروردین) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون بالغ بر ۴۰۰ هزار مسافر و گردشگر در فضاهای اقامتی شهرستان طبس اسکان یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: این تعداد شامل اقامتگاه های بومگردی، هتل ها، مهمانپذیرها، مدارس، سایت های اسکان موقت و امکان زیارتی بوده است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی طبس با اشاره به بازدید بیش از یک میلیون نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری این شهرستان طی این مدت، عنوان داشت: بیشترین آمار بازدیدکنندگان مربوط به روستای هدف گردشگری خرو و منطقه نمونه گردشگری مرتضی علی، روستای ازمیغان، کال جنی، روستای اصفهک و آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) است.

 

بهبهانی همچنین به برنامه های پیش بینی شده برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در این راستا تورهای یک روزه و نیم روزه به مقصد جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان  برگزار خواهد شد.

 

وی، سامان دهی منازل استیجاری شخصی در ورودی یزد- اصفهان برای اسکان گردشگران را یکی دیگر از این برنامه ها برشمرد و افزود: این اقدام به منظور تشدید خدمات رسانی به مسافران و گردشگران انجام شده است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی طبس از برپایی ۳۰ غرفه عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ها هنرمندانی از شهرهای زنجان، اصفهان، تهران، مشهد، کرمان، قاین، بیرجند و طبس حضور دارند.

 

بهبنانی توزیع بیش از ۲۰ هزار نسخه بروشور معرفی جاذبه های گردشگری در مبادی ورودی، برپایی نمایشگاه عکس، معرفی جاذبه های گردشگری در جایگاه های سوخت گیری و راه اندازی اتاق معرفی شهرستان در موزه مردم شناسی را از جمله برنامه های دیگر به منظور استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی جاذبه های گردشگری اسلام نوروز ۹۷ مسلمانان گردشگری شیراز گیلان دولت شهرستان جاجرم ایام نوروز ۹۷ گردشگران نوروزی خراسان جنوبي کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب

کوروش فتحی اظهار داشت: پس از شدت بارش‌ها و رانش زمین در روستای دماب شهرستان فلارد ۲۰ خانوار در معرض خطر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، با کمک نیرو‌های امدادی شهرستان فلارد خانوار‌ها به منزل بستگان و همسایگان به‌طور موقت منتقل شدند و پس از رفع خطر به خانه‌های خود باز می‌گردند.

فتحی اضافه کرد: در بارندگی قبلی سنگ‌های بزرگ از کوه مال‌خلیفه ریزش کرد و پس از بارندگی اخیر هم این ریزش‌ها ادامه دارد که خطر زیادی برای خانه‌های مسکونی شهر مال‌خلیفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

خسارت‌ها جزئی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

وی یادآور شد: در همین راستا از مدیریت بحران استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درخواست شده است تا برای رفع این نظر و جلوگیری از ریزش سنگ‌های این کوه چاره‌ای کنند.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد