Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس تهران بزرگ به خانم‌های تنهایی که رانندگی میکنند هشدار داد مراقب سارقانی که ادعای وقوع تصادف ساختگی می‌کنند باشند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ آب روش جانشین معاونت اجتماعی پلیس پایتخت گفت: به تازگی دیده شده که برخی از سارقان از روشی ابداعی برای رسیدن به مقصد شوم خود استفاده میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد این دست از مجزمان با توجه به خلوتی بزرگراه‌های شهر تهران در ایام تعطیلات نوروزی، به خودروی خانم‌هایی که به صورت تنهایی رانندگی می‌کنند نزدیک می‌شوند و اشاره می‌کنند که به خودروی آنان برخورد کرده و متوجه نشده‌اند.

آب روش گفت: سارقان سپس از راننده زن میخواهند از خودرواش پیاده شده تا آثار تصادف را ببیند.

این افراد سپس در چشم به هم زدنی اقدام به سرقت خودرو کزده و از صحنه میگریزند.

لازم است با توجه به ادعای کذب آنان، هرگز از خودرو پیاده نشوید تا طعمه سرقت قرار نگیرید و سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس تا ماموران در محل حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!

ایتنا - شرکت اپل به کاربران آیفون هشدار داده که باید هنگام شارژ گوشی‌های هوشمند خود نکات ایمنی را رعایت کنند در غیر این صورت ممکن است آتش‌سوزی، برق گرفتگی یا آسیب جدی رخ دهد.
بر اساس جزییات منتشر شده در وبسایت پشتیبانی اپل، این شرکت فناوری از کاربران خواسته است که آیفون، آداپتور یا کابل شارژر را هرگز زیر پتو، بالش یا بدن خود قرار ندهند زیرا این کار می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه و بروز حادثه شود.

اپل تاکید کرده آیفون، آداپتور و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ کردن در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. اگر آیفون شما در حال شارژ است، نباید برای مدت طولانی با بدن شما تماس داشته باشد.

این هشدار به ویژه زمانی اهمیت می‌یابد که کاربران قصد خوابیدن یا قرار گرفتن در شرایطی را دارند که نمی‌توانند افزایش دمای گوشی را متوجه شوند.

براساس توصیه‌های ایمنی اپل، کاربران باید همواره از آداپتورها و کابل‌های اصلی این شرکت برای شارژ آیفون استفاده کنند. محصولات شرکت‌های ثالث و ارزان‌قیمت ممکن است استاندارد لازم را نداشته و خطرآفرین باشند.

اپل همچنین هشدار داده است که کابل‌ها یا شارژرهای آسیب دیده یا مرطوب می‌توانند باعث آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی یا دیگر اموال شوند.

این اقدام اپل در پی گزارش‌های متعددی درباره گرم شدن بیش از حد آیفون‌ها حین شارژ صورت گرفته است. چنین وضعیتی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

با افزایش نگرانی‌ها درباره ایمنی محصولات فناوری، شرکت‌های بزرگ ناگزیرند دستورالعمل‌های لازم را برای استفاده ایمن از دستگاه‌های هوشمند منتشر کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم