Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@09:59:25 GMT

رئیس جمهوری وارد شهر تاریخی مرو شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۵۵۰۳

رئیس جمهوری وارد شهر تاریخی مرو شد

رئیس جمهوری کشورمان در سفر به ترکمنستان، صبح امروز وارد شهر تاریخی مرو شد

ایران آنلاین /حجت الاسلام حسن روحانی در این سفر، از آثار تاریخی و اماکن مذهبی این شهر باستانی بازدید خواهد کرد.

زیارت آرامگاه صحابه پیامبر اسلام(ص) و قدمگاه امام هشتم و بازدید از آرامگاه حاج یوسف همدانی از شاگردان امام هفتم و آرامگاه سلطان سنجر آخرین پادشاه سلجوقی از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری در شهر تاریخی مرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  روز گذشته و در حضور روسای جمهوری ایران و ترکمنستان 13 سند همکاری در حوزه های مختلف بین هیئت های عالی دو کشور امضا شد.   همچنین ایران و ترکمنستان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند که مصمم هستند روابط خود را در همه زمینه ها گسترش دهند.    رئیس جمهوری قرار است در ادامه سفر به آسیای مرکزی راهی باکو پایتخت آذربایجان شود./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های کافا، تیم ملی دختران زیر 19 سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود از سد ترکمنستان بگذرد و حالا در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان جهان نجاتی که پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را از پیش برداشته بودند، عصر امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران، به مصاف تاجیکستان رفتند و در نهایت با 5 گل این تیم را از پیش برداشتند.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.

همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • خدمات فنی ـ مهندسی ایران در سریلانکا
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان