Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@12:09:22 GMT

جابه‌جایی 16هزار نفر در راه‌آهن یزد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۵۶۷۷

جابه‌جایی 16هزار نفر در راه‌آهن یزد

تین‌نیوز | 

راه‌آهن یزد در طول سال‌های گذشته بر نوسازی و بهسازی ناوگان و خطوط ریلی تاکید داشته و در این راستا تلاش بسیاری کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عملیات دوخطه‌سازی خطوط ریلی در طول سال‌های گذشته، ایجاد سرمایه‌گذاری در جهت افزایش و بهبود راندمان خدمات‌دهی و نهایتاً توجه به جایگزین شدن حمل‌ونقل ریلی به جای حمل‌ونقل جاده‌ای منجر شده تا بیش از ۱۲۰ رام قطار در این محور در گردش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌آهن یزد در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ما در این‌باره گفت: از تعداد یاد شده ۳۲ رام قطار به بخش مسافری اختصاص دارد که در ایام نوروز با سرعت بیشتری در شبکه فعالیت می‌کنند.

سید مصطفی داودی ادامه داد: در مجموع روزانه 24 رام قطار مسافری عبوری و 8 رام قطار مبدأ-مقصدی در راه‌آهن یزد فعالیت می کنند که جمعاً به 32 رام قطار در طول شبانه‌روز می‌رسند.

مدیرکل راه‌آهن یزد همچنین گفت: مجموع مسافران مبدا-مقصدی جابه‌جا شده در راه‌آهن یزد و در شبانه‌روز 4هزار نفر است. 

داودی افزود: با احتساب 13 هزار مسافر جابه‌جا شده با قطارهای عبوری، جمعاً بین 15 الی 16 هزار نفر مسافر در شبانه‌روز در ناحیه یزد به وسیله قطار عبور و مرور می‌کنند.

ایستگاه راه‌آهن یزد و‌سالن انتظار آن مجهز به تابلوها و علائم دقیق جهت راهنمایی مسافران است. ضمن اینکه مسافران نوروزی در سالن انتظار می‌توانند از ایستگاه مطالعه سالن، جهت مطالعه و گذران مفید وقت فراغت خود استفاده کنند.

همچنین راه‌آهن یزد توانسته است از بین ادارات کل 19 گانه مناطق راه‌آهن کشور در چهارمین جشنواره تعالی حمل‌ونقل ریلی موفق به کسب تندیس و تقدیر‌نامه سه ستاره تعالی شود و در حوزه شاخص ایمنی به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخصه حمل‌ونقل ریلی، این اداره‌کل توانسته است با کسب تقدیرنامه ارتقای ایمنی به رتبه برتر کشور دست یابد. 

اداره‌کل راه‌آهن یزد در حوزه بهره‌وری نیز بر اساس شاخص‌های بهره‌وری ریلی کمیسیون اقتصادی سازمان ملل در بخش اروپایی UNECE، در بین مناطق ۱۹گانه راه‌آهن کشور،  با کسب تقدیر نامه ارتقای بهره وری به رتبه برتر کشور نائل شد.

زهرا ایرانشاهی

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سید مصطفی داودی راه آهن یزد اداره کل راه آهن یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت

تین نیوز

نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور، روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه امسال برگزاری می شود.

به گزارش تین نیوز، این نشست تخصصی در چارچوب اولین همایش سالانه بین المللی تنطیم گری و رقابت در ایران،  برگزار خواهد شد.

محورهای گفت و گو در این نشست تخصصی، شامل چالش های تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران و راهکارهای ارتقای تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران است.

در این نشست تخصصی یاسر حاتم زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، سبحان نظری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل  و نقل ریلی و خدمات وابسته، محمد سیاوشی رئیس کارگروه حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، افسانه شفیعی مشاور رئیس و عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسعود فتحعلی رئیس بخش حمل و نقل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی سخنرانی می کنند.

زمان برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 و مکان برگزاری این نشست خیابان کارگر شمالی، رو به روی پارک لاله، نبش کوچه همدان، پلاک 1204 ، طبقه هشتم، سالن شهید مطهری می باشد.

به گزارش تین نیوز، ورود به نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی، برای عموم آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد