Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:12:12 GMT

۱۴ هزار گردشگر از قلعه «فلک الافلاک» دیدن کردند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۶۴۶۲

۱۴ هزار گردشگر از قلعه «فلک الافلاک» دیدن کردند

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: ۱۴ هزار گردشگر از قلعه «فلک الافلاک» دیدن کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هفتمین روز از سال جدید ۱۴ هزار و ۱۵۴ گردشگر از قلعه تاریخی «فلک الافلاک»  بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در روز ششم فروردین ماه بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۱۳ گردشگر از قلعه «فلک الافلاک» خرم آباد بازدید کرده اند، تصریح کرد: قلعه «فلک الافلاک» در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب پذیرای گردشگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از اجرای موسیقی محلی در محوطه باغ گلستان در جوار قلعه فلک الافلاک خبر داد و افزود: همچنین در ایام نوروز؛ اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی، نمایش طنز و مسابقه با اهدا جوایز ارزنده هر روز ساعت ۱۰:۳۰ صبح و ۱۸ عصر در محوطه باغ گلستان قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد را خواهیم داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود