Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، طی مراسمی در روز 4 فرودین 97 روز شنبه گردش اول سال به دست مادر سردار شهید حسین قجه ای و با حضورجمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و جمع کثیری ار مردم زرین شهر ، از المان مادر در زرین شهر رونمایی شد.

میثم محمدی شهردار زرین شهر با اشاره به برگزاری جشن رونمایی از اِلمان مادر در زرین شهر اظهار کرد: مادر یکی از نعمت‌های گرانبهای الهی است که به انسان‌ها ارزانی شده و پیامبر اکرم (ص) در تبیین مقام مادر می فرماید «بهشت زیر پاهای مادران است» این حدیث حاکی از این است که بدون رضایت مادر نمی توان به بهشت و نعمت های بهشتی دست یافت و قطعا ارج نهادن به مقام مادر به خاطر زحمات فراوانی است که مادر متحمل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زن ایرانی ظرفیتی دارد که می تواند با الگو گرفتن از فاطمه زهرا (س) جایگاه والایی را کسب کند و ارزش وجودی این زنان همچون شمعی است که راه را در تاریکی برای افراد جامعه نمایان می‌کند و در این میان جایگاه مادران شهدا بسیار برجسته است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: در سایه مهر و محبت مادری است که فرزندانی رشید و با ایمان تربیت شدند و دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی و امروز در دفاع از حرم حضور یافته و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و بر همین اساس شهدا نیز جایگاه خود را مدیون مادران عفیف و باتقوای خود هستند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قدردانی از مقام شهدا و مادران شهدا همواره جزء اساسی‌ترین رویکردهای مسئولان نظام بوده است، بر همین اساس شهرداری زرین شهر اقدام به ساخت اِلمان مادر کرده و آن را به مادران شهدا و همه مادران مهربان زرین شهر تقدیم کرد.

محمدی اضافه کرد: اِلمان مادر در بوستان مادر زرین شهر نصب و همزمان با اولین شنبه سال ۱۳۹۷ با حضور مادر سردار شهید حسین قجه‌ای در مراسمی ویژه و با حضور آحاد مردم و مسئولان رونمایی شد.

وی یادآور شد: باید توجه داشت فضای خالی از هنر، قطعا جذابیت نداشته و فقدان جذابیت بوده و مانع ایجاد حس سرزندگی و نشاط در فضای شهری می شود و ساخت اِلمان‌هایی همچون اِلمان مادر می‌تواند در ارتقای کیفیت فضایی شهر و ایجاد نشاط و سرزندگی موثر باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!

بازیکنان ختافه شب گذشته به مناسبت «روز مادر در اسپانیا» همراه با مادرهای‌شان وارد زمین شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکنان ختافه قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو، جهت تقدیر از مادران خود با آنها وارد زمین شدند. این حرکت خلاقانه به دلیل روز مادر در اسپانیا توسط باشگاه طراحی شده بود که مورد استقبال و توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفت.

البته مادران بازیکنان ختافه به دلیل باخت دو بر صفر آنها، از فرزندان خود در پایان این بازی راضی نبودند. 

دیگر خبرها

  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • قدردانی بسیار خاص و متفاوت از مادران در لالیگا اسپانیا | روز مادر در استادیوم | ویدئو
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • اجلاسیه شهدا در گراش