Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دستگرد گفت: اگر مسئولان به جای ساده زیستی به سمت اشرافی گری و به جای توجه به قشر مستضعف، به مرفهین توجه کنند؛ این حرکت، حرکت به سمت ارتجاع، یعنی بازگشت به قبل از انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی، شامگاه سه شنبه هفتم فروردین در مسجد قائمیه دستگرد به سخنان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در دیداری که با مردم آذربایجان در سال 96 داشتند؛ اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این دیدار نکات بسیار مهمی درباره آسیب شناسی انقلاب اسلامی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دستگرد تصریح کرد: اگر مسئولان به جای ساده زیستی به سمت اشرافی گری و به جای توجه به قشر مستضعف، به مرفهین توجه کنند؛ این حرکت، حرکت به سمت ارتجاع، یعنی بازگشت به قبل از انقلاب است.

قربانی با بیان اینکه تا زمانی که ما در صحنه باشیم و در این راه دین حرکت کنیم، لطف و امداد خدا برای ما پایدار است، خاطر نشان کرد: هنگامی که ما از دین خدا فاصله بگیریم، خدا بندگان دیگری دارد که دین خود را به آن ها بسپارد، دین او زمین خوردنی نیست؛ ولی انسان ها ممکن است توفیق یاری دین خدا را از دست بدهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مبتلا نشدن به ارتجاع، رعایت مسئولان و مطالبه گری مردم را می طلبد، اذعان داشت: رفاه طلبان جامعه نباید بیش از حد خودشان انتظار داشته باشند و توده های ضعیف جامعه کنار گذاشته نشوند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر، می بینیم خوی اشرافی گری در بین مسئولان ما رخنه کرده است و برخی حتی علنی است که رهبر انقلاب ( مد ظله العالی ) زنگ خطر را به صدا در آوردند و به خطراتی که دولت را تهدید می کند، اشاره کردند.

امام جمعه دستگرد، دومین خطر را اعتماد به دشمنان و بیگانگان به جای اعتماد به مردم برشمرد و اظهار کرد: این خطر، ارتجاع است و دولتی که به ملت خودش ایمان و باور دارد، رحمت خدا نیز بر او نازل می شود.

وی در ادامه بیان کرد: زمانی که شهید مطهری ( ره ) از فرانسه بازگشتند از ایشان سوال کردند حضرت امام (ره) را چگونه یافتی؟ گفتند: دیدم امام هم به خدای خودش ایمان دارد هم به ملت خودش. امام ( ره ) با دستان خالی با اعتماد به خدا و ایمان مردم یک رژیم را سرنگون کرد، کار سختی بود چون دشمنان ایشان زیاد بودند و هیچ کشوری حامی امام (ره) نبود.

این مسئول در پایان اذعان کرد: آن دوران که تغییر یک رژیم با کمک خدا و عنایت مردم ممکن شد، امروز هم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با اعتماد به خدا و اعتماد به این مردم مومن حتما قابل حل است.

انتهای پیام / 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج می رود. فاصله 12 امتیازی با الهلال در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ سبب شده تا زردپوشان ریاض شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشند.

مهمترین اتفاق در ترکیب النصر برای این مسابقه، بازگشت فوق ستاره پرتغالی به جمع یازده بازیکن آغازکننده این دیدار است. پس از حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو در بازی سوپرجام برابر الهلال و درگیری با علی البلیهی، او دیدار مقابل الفیحاء را به دلیل محرومیت از دست داده بود.

در دیدار امروز النصر، داوید اوسپینا یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش بازی می کند. سنگربان کلمبیایی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده دارد. خط دفاعی سه نفره زردپوشان را نیز آیمریک لاپورت به همراه محمد آل فتیل و عبدالا له العمری تشکیل می دهند.

در سمت راست شاهد حضور سلطان الغنام در پست وینگ بک راست خواهیم بود و این وظیفه را در سمت چپ النصر، الکس تلس برعهده خواهد داشت.

خط هافبک هجومی و سه نفره النصر نیز از سه بازیکن متشکل شده است. اوتاویو مونتیرو پشت سر مهاجمان بازی می کند و در سمت راست او مارسلو بروزوویچ و در سمت چپ، عبدالله الخیبری به کار گرفته شده اند.

در خط حمله نیز و در غیاب سادیو مانه، شاهد حضور عبدالرحمن غریب در کنار کریستیانو رونالدو هستیم که به پس از محرومیت انضباطی، به دنبال افزایش شمار تعداد گل هایش در رقابت های لیگ حرفه ای است.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • آیا می شناسیدش؟
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل