Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: 42 هزار و 270 نفر روز میهمان فرهنگی و غیرفرهنگی از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون از امکانات و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جهانگیر صفری روز چهارشنبه در بازدید از یکی از پایگاه های پذیرش شهر کرمانشاه افزود: کار اسکان میهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی از 28 اسفند 96 شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه این افراد در قالب هفت هزار و 578 خانوار هستند، گفت: ارائه خدمات به میهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه گفت: نوروز امسال 245 واحد آموزشی آموزش و پرورش استان شامل 137 واحد در شهر کرمانشاه و 108 واحد در سایر شهرستان ها با 2 هزار و 100 تخت آماده اسکان مسافران است.
صفری اظهار کرد: علاوه بر این کلاس ها، 11 مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت 400 تخت در استان فعال است که 2 مرکز در شهر کرمانشاه و 9 مرکز در سایر شهرستان قرار دارند.
براساس اعلام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه، 295 هزار و 827 میهمان نوروزی از ابتدای تعطیلات تا پایان روز ششم فروردین از جاذبه های تفریحی، تاریخی و طبیعی استان بازدید کرده اند.
در استان کرمانشاه علاوه بر مساجد تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیار زیاد و دلنواز بیش از 2 هزار و 200 اثر تاریخی ثبت ملی شده نیز وجود دارد که مجموعه تاریخی طاق بستان، محوطه باستانی بیستون، معبد آناهیتا و سنگ نوشته و نقش برجسته آنوبانی نی با چهار هزار و 800 سال قدمت در سرپل ذهاب از مهمترین این آثار هستند.
براساس آثار موجود تاریخی، کرمانشاه 100 هزار سال قدمت دارد و بخش کوچکی از شاهکارهای خلفت پروردگار را می توان در این استان زیبا به چشم دید.
سال گذشته حدود 2 میلیون گردشگر وارد استان کرمانشاه شدند.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز97 آموزش و پرورش اسكان گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند