Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:25:20 GMT

مدرسی از دانمارک مربیان فوتبال ایران را آموزش می دهد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۷۶۴۱

مدرسی از دانمارک مربیان فوتبال ایران را آموزش می دهد

تهران - ایرنا - مرحله دوم دوره آموزش مربیگری حرفه ای فوتبال ایران از امروز (چهارشنبه) زیر نظر «فلمینگ سریتسلف» از کشور دانمارک در تهران آغاز شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، در این دوره آموزشی که در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است، مجید صالح، مسعود اقبالی، اردشیر پور نعمت، فرهاد پور غلامی، احمد سنجری، رضا رجبی، کوروش برمک، یحیی گل محمدی، مجتبی توتونی، کریم قنبری زاده، حسین چرخ آیی، میرمسعود میرزاده، محمد حسین ضیایی، مهرداد شکاری، نادر عربی و مجید رضایی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«میرشاد ماجدی» رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص این دوره گفت: بدون شک افرادی که این دوره را به پایان می رسانند، در سطح بالایی از مربیگری فوتبال قرار می گیرند که باید شاهد تغییر روش و نگرش مربیگری از سوی آنها باشیم.
وی گفت: برنامه کمیته آموزش ایجاد تغییر و تحول در نحوه آموزش و برگزاری دوره های مختلف مربیگری است و با توجه به نگاه ویژه فدراسیون به آموزش، این دوره ها با سبک جدیدی برگزار می شود زیرا هدف این کمیته ارتقاء دانش مربیان و رسیدن به استانداردهای جهانی است.
فلمینگ سابقه حضور در تیم مس کرمان را به عنوان مدیر فنی دارد و سال ها مربی تیم ملی دانمارک و قهرمان امیدهای اروپا بوده است.
او همچنین هدایت تیم های ملی گینه پاپوآ و المپیک ارمنستان را هم بر عهده داشته است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی** 9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال آموزش امدرس دانماركي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد

رئیس دانشگاه تهران در پی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دبیران علمی و اجرایی و مسئولان کمیته‌های این آیین را که همزمان با نود سالگی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» در خرداد ماه ۱۴۰۳ با شعار «ایران آغازگر سنت دانشگاهی ۱۷۵۷ ساله در جهان و دانشگاه تهران نماد این فخر ملی در ۹۰ سالگی» افتتاح و در طول این سال دنبال می‌شود.

دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران با صدور احکام مسئولان ستاد بزرگداشت این فخر ملی، دکتر مهدی شهبازی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران را به عنوان دبیر شورای علمی ستاد آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی ایران در نودمین سالگی تأسیس دانشگاه تهران، محمدحسین حاج ابراهیمی معاون مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران را به عنوان دبیر شورای اجرایی این ستاد و حسین رضایی دبیر نظام پیشنهاد‌های دانشگاه تهران را به عنوان رئیس دبیرخانه و کنترل پروژه این ستاد منصوب کرد.

رئیس دانشگاه تهران در احکام دیگری، روسای کمیته‌های این ستاد را نیز منصوب نمود که بر اساس آن، دکتر الهام امین‌زاده معاون بین‌الملل دانشگاه تهران به عنوان رئیس کمیته امور بین‌الملل، دکتر فرزاد زیویار مشاور رئیس دانشگاه به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و سیاسی، دکتر مهدی قربانی رئیس دانشکده منابع طبیعی به عنوان رئیس کمیته ذی‌نفعان، ابراهیم حسن‌زاده کلیشمی مدیرکل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران به عنوان رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی، مهدی تجلی معاون ستاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی (سمات) دانشگاه تهران به عنوان رئیس کمیته هنری، دکتر ناصر غلامی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران به عنوان رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، محمدرضا تقی‌دخت رهقی رئیس اداره روابط عمومی دانشکدگان فنی به عنوان رئیس کمیته تولید محتوا و مدیریت دانش، ابراهیم پاک رئیس اداره تشریفات و مراسم‌های مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران به عنوان رئیس کمیته تشریفات و نیما شایان مدیر ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و رسانه ستاد آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی ایران در نودمین سالگی تأسیس دانشگاه تهران منصوب شدند.

دکتر مقیمی همچنین دکتر رقیه قاسم‌پور مدیر اجرایی مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران را به عنوان قائم‌مقام دبیر نشان عالی دانش دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران که دومین دوره اعطای این نشان در آیینی ویژه در هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و از برنامه‌های ویژه دانشگاه تهران است، منصوب کرد.

پیشنهاد منضم نمودن سابقه ۹۰ ساله دانشگاه تهران با قدمت بیش از ۱۷ قرن آموزش عالی در ایران و برگزاری بزرگداشت ۱۷۵۷ سال قدمت آموزش عالی در ایران به عنوان یک فخر ملی، در سال ۱۴۰۲ از سوی دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد و این پیشنهاد در اسفند ماه ۱۴۰۲ در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید. در نهایت، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۸۹۸ این شورا که ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، واگذاری مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران را تصویب کردند.

بررسی سیر تکامل نماد‌های آموزش عالی ایران را می‌توان به پنج دوره شامل تاسیس دانشگاه جندی شاپور در سال ۲۷۱ میلادی، تاسیس نظامیه‌ها در سال ۱۰۶۵ میلادی، تاسیس ربع رشیدی در سال ۱۲۷۵ میلادی، تاسیس دارالفنون در دسامبر سال ۱۸۱۴ میلادی و شکل‌گیری دانشگاه نوین، دانشگاه تهران در سال ۱۹۳۴ میلادی تقسیم‌بندی نمود.

در سی و نهمین اجلاس کنفرانس عمومی یونسکو که در نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی برگزار شد، سابقه طولانی دانش و آموزش در تمدن ایران باستان مورد توجه قرار گرفت. یونسکو در این اجلاس، قدمت تاسیس دانشگاه جندی شاپور را ۱۷۵۰ سال ثبت و آن را کهن‌ترین دانشگاه جهان اعلام کرد. پیش از این رویداد، دانشگاه‌های بزرگ و نام‌آشنایی، چون بولونیا، آکسفورد، کمبریج و سوربون، با قدمت نزدیک به ۱۲۰۰ سال را آغازگر سنت دانشگاهی در جهان می‌دانستند. ثبت پیشینه تاریخی جندی شاپور، بر قدمت آموزش عالی در جهان افزود و کانون آن را از مغرب زمین به مشرق و دیار کهن ایران انتقال داد.

معرفی جندی شاپور به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه جهان افتخاری است که نصیب کشور ایران شده است و این امر سابقه طولانی و قدیمی آموزش و علم‌اندوزی در کشور را به همگان اثبات می‌کند لذا اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با تصویب «واگذاری مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» ماموریتی خطیر به دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد