Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:56:28 GMT

مصرف آب در گناوه 15 درصد افزايش يافت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۷۷۲۸

مصرف آب در گناوه 15 درصد افزايش يافت

خبرگزاري آريا - گناوه-ايرنا- مدير آب و فاضلاب گناوه گفت: ميزان مصرف آب شرب در اين شهرستان بدليل ورود جمعيت زياد مسافران و گردشگران نوروزي در مقايسه با روزهاي عادي 15 درصد افزايش يافت.

غلامرضا مختاري روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: بالاترين مصرف آب در روزهاي سوم و پنجم فروردين 26 هزار و 500 و ديگر روزهاي تعطيلات نوروز تا 25 هزارمترمکعب به شبکه تزريق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: ميزان مصرف آب دراين شهر در روزهاي عادي سال بين 22 تا 23 هزارمترمکعب است.
مدير آب و فاضلاب گناوه اظهارکرد: به منظور رفع نياز مسافران و گردشگران نوروزي، هفت تانکر سيار توسط شهرداري در سطح شهر آبرساني مي کند.
وي گفت: 28 هزار و 400 انشعاب آب اعم از مسکوني و تجاري دراين شهرستان واگذار شده است.
استان بوشهر که در منطقه گرم و خشک کشور واقع است با کمبود شديد منابع آب روبرو است، طوريکه 95درصد آب شرب شهرها و روستاهاي اين استان از استان هاي همجوار تامين مي شود.
يکي از منابع تامين کننده آب استان بوشهر سد کوثر در استان کهگيلويه و بويراحمد است و بخش ديگري از چشمه ساسان و شاپور در کازرون استان فارس تامين مي شود.
آب شهرستان گناوه با 103هزارنفر جمعيت درشمال استان بوشهر از خط انتقال سد کوثر تامين مي شود.
6164/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور