Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امکان کارت به کارت از مبدا موسسه اعتباري ملل در نرم افزار پات فراهم شد. به گزارش ايرانا ، جهت رفاه حال مشتريان از شامگاه روز 21اسفند ماه 96قابليت کارت به کارت از مبدا موسسه اعتباري ملل در نرم افزار پات فراهم شد. موسسه اعتباري ملل چنديست در عرصه بانکداري الکترونيک فعال تر از گذشته ظاهر شده است و گام هاي بلندي در عرصه بانکداري الکترونيک برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، قانع رئيس اداره بانکداري الکترونيک با بيان اينکه در شامگاه 21اسفند ماه 96اين موسسه امکان کارت به کارت را در نرم افزار پات فراهم کرده است افزود با تلاش هاي فراوان همکاران اين اداره توانستيم روز دوشنبه 21اسفند ماه 96اين امکان را در نرم افزار پات فراهم کنيم و اين وعده را به مشتريان موسسه مي دهيم تا چند روز آينده نرم افزار هاي آپ، تاپ، بله و… از اين امکان بهره مند گردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا