Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه دیروز استان فارس با تردد ساعتی ۵۶۴ خودرو در رتبه پنجم تردد در بین استان‌های کشور قرار گرفت، گفت: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های «شیراز- مرودشت»، «مرودشت- شیراز» و «رکن‌آباد - کمربندی اکبرآباد» اتفاق افتاده که در محور «شیراز - مرودشت» تردد در ساعت ۱۱ الی ۱۲ به ۳ هزار و ۶۸۶ خودرو رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی ادامه داد: در محور‌های ورودی استان ۸۶ هزار و ۶۱۹ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «شهرضا- آباده» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۸۱ هزارو ۷۱۱ خودرو عبور کرده که محور «آباده _. شهرضا» پرترددترین محور خروجی بوده است.

وی بیان کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۷ هزار و ۱۷۸ خودرو بوده در محور «مرودشت - شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «شیراز - مرودشت» با تردد ۵۰ هزار و ۲۱۳ خودرو اتفاق افتاده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۲ هزار و ۵۲۱ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «زرقان - شیراز» (گردنه باجگاه) ثبت شده است.
انتهای پیام/ر

شیراز - مرودشت پرترددترین محور فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گروه های پر خطر  فردا به علت آلودگی هوا در شیراز تردد نکنند. آقای علیزاده کارشناس هواشناسی همچنین برای برخی مناطق استان از فردا تا چهارشنبه ، بارش رگباری و پراکنده باران را پی بینی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان زرقان دستگیر شدند
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه