Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کانون پخش کنندگان سینما با اشاره فروش یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی فیلم های اکران نوروزی در روز گذشته، این روز را رکورددار فروش در تاریخ سینمای ایران اعلام کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علی سرتیپی؛ رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران با اشاره به استقبال رو به افزایش مخاطبان آثار سینمای ایران در اکران نوروزی نسبت به سال های گذشته بیان کرد: خوشبختانه فروش هفت روز اخیر آثار سینمایی به نمایش درآمده در اکران نوروزی نشان داد که میزان فروش فیلم ها نسبت به سال گذشته با وجود اینکه قیمت بلیت ها در برخی از سینماها با همان نرخ سال قبل ارایه می شود، روند رو به افزایشی داشته و استقبال مردم بسیار گرم تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میزان استقبال مخاطبان در روز گذشته به اوج خود رسید به طوری که طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده فروش فیلم های اکران نوروزی در تهران و شهرستان ها روز گذشته به مرز یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان رسید که این فروش خوب نویددهنده روزهای خوبی برای سینمای ایران در سال ۹۷ است. روز گذشته پرفروش ترین تاریخ سینمای ایران بود که یک روز فروش با یک ماه فروش سال گذشته برابری می کرد.

سرتیپی همچنین خبر داد: در سال جاری تنها منبع رسمی آمار فروش فیلم ها کانون پخش کنندگان سینما خواهد بود.

این تهیه کننده تصریح کرد: بر این باورم امسال سال خوبی برای سینمای ایران خواهد بود و سالی که نکوست از بهارش پیداست. به هر حال افتتاح پردیس های سینمایی جدید در تهران و شهرستان ها از جمله «اطلس مشهد»، «باغ کتاب»، «شهرک»، «ستاره تبریز» و سالن های دیگر تاثیر بسیار زیادی در استقبال گرم مردم داشته که امیدوارم ادامه دار باشد.

ویافزود: این نوید را به تمامی دست اندرکاران سینمای ایران می دهم که سال ۹۷، سال خوبی برای سینمای ایران است. از همین جا به همه فعالان این حوزه به ویژه کارکنان سینما که در بسیاری از موارد تا صبح در محل کار خود حضور دارند خسته نباشید ویژه می گویم که سعی در پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی مردم دارند.

رییس کانون پخش کنندگان سینما در پایان از رفع موقت مشکل فنی سامانه «سینما تیکت» برای خرید بلیت فیلم ها خبر داد و گفت: تا آنجا که اطلاع پیدا کردم مشکل فنی سامانه «سینما تیکت» که تا روز گذشته ادامه داشت، فعلا حل شده و مخاطبان می توانند نسبت به خرید بلیت اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد