Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل؛ محرم جعفری افزود: در ردیف دوم  آب های گرم معدنی و آثار طبیعی و تاریخی شهرستان مشگین شهر توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.

وی با اشاره به بازدید 136 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری مشگین شهر تصریح کرد: تلاش ما بر این بوده تا شرایط مطلوبی برای اقامت مسافران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر افزود: همچنین برنامه های نوروزگاه با هدف معرفی سنت ها و آیین های نوروزی این منطقه برگزار می شود.

جعفری گفت: میراث فرهنگی قصد دارد در کنار فراهم سازی امکان بازدید، بیش از ۲۵۰ اثر تاریخی را در ایام نوروز به گردشگران معرفی کند.

وی همچنین از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه امامزاده این شهرستان از جمله سید سلیمان فخرآباد، سید ابراهیم لاهرود و سید احمد آلنی خبر داد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: آثار و نشانه‌هایی از پیکر سه جوان مشگین‌شهری که دی ماه سال گذشته در ارتفاعات سبلان مفقود شده بودند، پیدا شد. - اخبار استانها -

شهرام محمدی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار کرد: دی ماه سال 1402 سه نفر از اهالی شهرستان مشگین‌شهر در حوالی منطقه سامانلو مفقود شدند که به رغم پیگیری‌های متعدد هیچ اثری از آنان یافت نشد.

وی با اشاره به اینکه در چند مقطع زمانی نیروهای امداد و نجات، هلال احمر و ... عملیات تجسس را آغاز کرده بودند، خاطرنشان کرد: در مواردی به دلیل برودت هوا، بارش شدید برف و کولاک جستجو متوقف می‌شد و حتی در چند سورت پروازی نیز بالگردها موفق به کشف مفقودین نشدند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه سال گذشته هیچ نشانی از این سه جوان یافت نشد، افزود: بعد از تعطیلات نوروز مجددا هلال احمر، کوهنوردان و چند تیم عملیاتی آخرین عملیات جستجو را آغاز کردند و با محوریت هلال‌احمر اقدامات جستجو انجام شد.

محمدی از ورود تیم‌های امدادی، بسیج و دستگاه‌های مختلف برای ادامه عملیات در مناطق مختلف کوهستان خبر داد و گفت: سرانجام 31 فروردین ماه نشانه‌هایی از این جوانان در مسیر سامانلو پیدا شد.

وی تصریح کرد: بقایای این سه جوان شامل مدارک هویتی، کارت ها، کفش و چکمه‌های استفاده شده و ... تحویل نیروی انتظامی و دادستان شد تا بعد از بررسی‌های انجام شده نتیجه قطعی تجسس اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد