Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:16:52 GMT

ورود روزانه ۲۵۰۰ خودرو به شهرک تاریخی ماسوله

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۸۲۸۳

ورود روزانه ۲۵۰۰ خودرو به شهرک تاریخی ماسوله

خبرگزاری شبستان: شهردار ماسوله گفت: در سال ۹۷ به صورت روزانه بیش از ۲۵۰۰ خودرو وارد این شهرک و خارج شده است

آقاجانی، شهردار ماسوله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک سال نو، اظهار کرد: شهرک تاریخی ماسوله برای مسافران داخلی و خارجی نامی آشنا است.

 

وی با بیان اینکه اکثر مسافرانی که در استان گیلان حضور پیدا می‌کنند از شهرک تاریخی ماسوله دیدن می‌کنند، افزود: گردشگران زیادی در ایام مختلف سال و به خصوص در تعطیلات نوروزی و تابستان در این شهرک حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار ماسوله با بیان اینکه شهرداری و سایر دستگاه‌ها امکانات لازم را برای گردشگران مهیا کرده‌اند، گفت: شهرک ماسوله بالغ بر 3 هزار سال قدمت دارد.

 

آقاجانی با بیان اینکه ماسوله دارای مواهب طبیعی بسیاری است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، تصریح کرد: آسیاب آبی، موزه و بام خانه‌های ماسوله از جمله جاذبه‌های این شهرک است.

 

وی با بیان اینکه تنوع غذایی زیادی هم در این منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این شهرک بحث پارکینگ بود که از ماه‌های گذشته این اقدام صورت گرفته که پارکینگ به این شهرک اضافه کرده‌ایم.

 

شهردار ماسوله با بیان اینکه در سال 97 به صورت روزانه بیش از 2500 خودرو وارد این شهرک و خارج شده است، اظهار کرد: اوج ترافیک این شهرک از ساعت 13 تا 19 است، که از همه گردشگران خواهش می‌شود در زمان مدیریت کنند.

 

آقاجانی با بیان اینکه گردشگران ساعت ورود خود را به اول صبح یا غروب تغییر دهند تا با مشکل پارکینگ مواجه نشوند، افزود: در تلاشیم پارکینگ‌های دیگری را در مجموعه شهری این شهرک برنامه ریزی کنیم تا گردشگران از امنیت کامل برخوردار شوند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی اسلام مسافران نوروزی آرامش بهاری جاذبه های گردشگری نوروز ۹۷ مسلمانان دولت گردشگری نوروز شهرک تاریخی ماسوله حسن آقاجانی شهرک ماسوله کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این پیام تصویری صنعا به مقاومت فلسطین را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کد خبر 848300 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت