Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران همزمانی ولادت پر خیر و برکت جوادالائمه(ع) فرزند حضرت امام رضا(ع) را در فصل بهار و ماه رجب به فال نیک گرفته و مجالس جشن برپا کردند.

خبرگزاری شبستان - مازندران

 

فصل بهار آغاز گر تمام خوبی ها و شروع زندگی واقعی خلیفه اللهی انسان ها می تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شکوفه دادن درختانی نظیر آلوچه و سرسبز شدن طبیعت و لباس نو پوشیدن نعمت های الهی سرآغاز تمام نیکی ها است.

 

نوروز باستانی ایرانیان نیز از فصل بهار آغاز می شود و چنین فرخنده روزهایی را می توان بسیار به فال نیک گرفت.

 

ماه رجب که در آن ولادت پر خیر و برکت ائمه اطهار(علیهم السلام) نظیر جوادالائمه(علیه السلام) فرزند حضرت امام رضا(علیه السلام) قرار گرفته و روز (8 فروردین) سالروز خجسته میلاد مسعود انسانی کامل از بخشش و جود است را باید تحسین بر انگیز دانست.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با توجه به فعالیت های مختلف در طول سال به برگزاری مناسبت های مذهبی، اهتمام ویژه دارند.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران که مزین به نام امام جواد(علیه السلام) هستند با برپایی جشن، پخش شیرینی و آذین بندی به گرامیداشت و ادامه اهداف آن امام همام عنایت خاص می ورزند.

 

کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران نیز در اهداء کتاب با موضوع زندگی جوادالائمه(علیه السلام) به وظیفه خود در قبال خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) می پردازند و کتاب هایی با چنین موضوعاتی را در پیشخوان و جلوی کتابخانه کانون قرار می دهند.

یادداشت: معصومه علیزاده

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی اسلام مسافران نوروزی آرامش بهاری جاذبه های گردشگری نوروز ۹۷ مسلمانان دولت گردشگری نوروز فرزند حضرت امام رضا ع ولادت جوادالائمه ع ماه رجب فصل بهار کانون های فرهنگی هنری مساجد کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی