Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، شرکت طبیعت زنده (سینره) بزرگترین کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی جنوب کشور در روستای نره گاه از توابع یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

مدیرعامل این کارخانه گفت: استقبال خوب مصرف کنندگان باعث شده است که این کارخانه با تولید سالانه ۳ هزار تن، ۳۰ درصد محصولات آرایشی و بهداشتی کشور را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی افزود: دراین کارخانه که فعالیتش را از سال ۱۳۸۰ با سه نوع محصول آغاز کرده است هم اکنون، بیش از ۱۰۰ محصول شامل انواع شامپو، کرم، ژل و لوسیون‌ها تولید و وارد بازار کشور می‌ کند.
وی گفت: گرایش مصرف کنندگان به محصولات تولیدی بزرگترین کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی جنوب کشور، باعث ایجاد هزار شغل دائمی در خطوط تولید و مزارع کشت گیاهان دارویی این کارخانه شده است.
این کارخانه بار‌ها نشان کیفیت برتر را در ایران کسب کرده است.
در سال جاری قرار هست که حدود ۳۰ محصول جدید شامل انواع شوینده‌ها، شامپو‌های با کاربری جدید و مکمل‌های غذایی در این کارخانه تولید شود و ظرفیت تولید محصولات آن به ۳۵۰۰ هزار تن افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب

 دکتر شیما حلاج در گفتگو با ایفدانا با بیان اینکه اگر چه برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابیهای ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید؛ اذعان کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است

دکتر حلاج در پایان گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم