Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@07:31:19 GMT

اجرای گشت‌های مشترک در مرز ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۹۱۸۷

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از اجرای گشت‌های مشترک و هم‌زمان در مرزهای ایران و عراق به‌منظور ارتقای امنیت مرزنشینان، صیادان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با بیان اینکه زنده نگاه‌ داشتن یاد شهدا یک هنر است، اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای ما با خونشان ثمره‌ای را کاشتند تا ما امروز از آن بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرزبانی ناجا میزبان زائران کاروان‌های راهیان نور است، گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق مرزی و یادمان‌های دفاع مقدس، امنیت پایدار و آرامش مرزی را به همراه دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا به هماهنگی و تعامل مرزبانی ناجا با کشور عراق اشاره و بیان کرد: برای ایجاد امنیت در مناطق مرزی اعم از خشکی و دریایی، گشت‌های مشترک و هم‌زمان در مرزهای ایران و عراق به‌منظور ارتقای امنیت مرزنشینان و صیادان به اجرا درمی‌آید.

وی گفت: همه مرزهای آبی و خشکی جمهوری اسلامی ایران تحت کنترل کامل مرزبانان غیور است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان